gisteren naar de vk geweest alles goed hartje gehoord en kindje is ingedaald dus ik ben benieuwd hoe lang het nog duurt gisteren kreeg ik ook allemaal vragen over wanneer ik moet bellen naar de vk voelde net als een overhoring wel grappig ik zei dat ik zou bellen als de weeen om de 3minuten kwamen en een minuut duurden en toen zei de vk van je mag bellen als de weeeen om de 5 minuten komen . ok prima
bij mij was ze ingedaald met week 28 en ik ben 4 dagen voor de uitgerekende datum bevallen, het kan dus nog wel even duren.
dat weet ik wel ik ben gewoon benieuwd het kindje ligt in ieder geval goed en kan niet meer draaien ik heb wel het gevoel dat het kindje eerder komt dus we wachten af
ik hoop het voor je het is altijd lekker als het eerder komt. ik was het op het eind echt zat en hoopte zo dat ik niet nog 2 weken zou doorlopen.
ja absoluut ik heb nu echt het gevoel van het kindje kan komen ligt er klaar voor en idd ik ben het eigenlijk ook een beetje zat mag ik niet zeggen maar ik ben hetw el alles zit in de weg kan niet echt lekker meer liggen dus ik zal blij zijn als het gaat beginnen en het kindje geboren is