My Ovulation Chart || Ovulation Calendar Hierbij kaartje... Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.. Oh, dat pieken en dalen is hier btw normaal. Toen ik vorig jaar zwanger was, had ik bijna zo'n zelfde kaartje... Mijn LF is steeds maar 10 dagen, en ik twijfel enorm of ik nou morgen ga testen of donderdag pas... Hij is wel 0,1 gezakt vandaag maar ik heb goeie hoop!!
Hihi... De kaartjes lijken idd. veel op elkaar! Ik hoop dat het deze ronde ook zo'n + afloop heeft. Over het wel/niet testen kan ik weinig advies geven. Ik zou zelf wel testen, denk ik. Maar het zou beter zijn om te wachten tot woensdag of donderdag. Ik zal voor je duimen! Spannend weer!
Ondanks de pieken en dalen van de vorige keer, denk ik nu toch niet dat je zwanger bent. Je eerste di[ is voor mijn gevoel te vroeg voor een innesteldip. Vorige keer had je die ook pas later. Zeg nooit nooit, maar ik zou gewoon je nod afwachten. Anders is het ook zonde van de test.
Maar 6 dpo is toch niet vroeg voor een innestelingsdip of wel? Vorige keer dus op 5 en op 8.. een dip dan in ieder geval.. hmm ja ik vind het lastig!
Oh wacht, die kunnen jullie dus al zien hihi Op zich maakt het geld van de test niet zoveel uit, heb er hier nog liggen Maar ben gewoon benieuwd hoe julle mijn kansen inschatten haha.
Trouwens, de vorige keer had ik de innesteling met 5 dagen...dat weet ik zeker want ik was snachts kotsmisselijk, ik was echt ziek. Dus dat heb ik gelinkt. Volgende dag was het weer over. kan natuurlijk toeval zijn maar ik denk het niet... Innesteling is vanaf 5 dagen of niet? Pfff echt weer ff spannend
Ík schat je kans laag, omdat je op 2dpo al een grote dip hebt, en meestal als het flink rockymountains is is het niet zwanger. Vorige keer had je ook rocky mountains, maar toen was je eerste dip pas later.
Haha, wat leuk! Gefliciteerd! Heeft mijn hoop er naast te zitten toch geholpen. Nee hoor. Ben heel blij dat ik het fout had. Blijft leuk hoor, kaartjes interpreteren, maar lastig soms. En nu genieten