Even proberen te omschrijven wat ik voel : Als ik zit en ik leun dan met me bovenlijf naar voren dan krijg ik een raar gevoel in me onderbuik , net of er iets in de weg zit van binnen . natuurlijk weet ik dat er een beebje zit maar kan ik daar nu al last van hebben op die manier ? hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel en me een antwoord kunnen geven
Misschien zijn het je banden die je voelt trekken? zou misschien wel kunnen,maar lijkt me erg vroeg als de baby nu al zo in de weg zit qua bukken.
Ik denk ook je banden.....ik weet natuurlijk niet hoe groot je buikje is. Ik heb er in ieder geval nog geen lst van. Ik heb wel dat ik moeilijker overeind kom...maar dat heeft te maken dat mijn spieren zo slap zijn geworden!
Hmm, ik had dat ook al heel vroeg hoor: klein buikje, altijd al slank en bij bukken had ik regelmatig dat ik dacht: Oja, OK, nu voel ik dat m'n spieren ergens omheen/overheen moeten rollen...
Ja, je spieren rollen natuurlijk wel over een "bal heen" want je baarmoeder vol vruchtwater is er natuurlijk ook nog...
Jahoor heb ik ook, al een aantal weken heb ik het gevoel dat er een ballon in mijn buik zit! Dus met bukken etc voel ik het gewoon heel erg duidelijk!
Kan zeker kloppen. rond die tijd lette ik ook al op of me broek niet te straks zat bovenin. toch een beetje ruimte geven hè