Lage rugpijn maakt me onzeker!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Aylin16, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik heb al vanaf het begin best last van lage rugpijn. Dit maakt me soms best zorgen omdat ik het normaal ook wel eens heb als ik ongesteld moet worden. Het komt en gaat met vlagen.

Hebben meer zwangere hier last van? Word er behoorlijk onzeker van.

Liefs,

2. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Ja ik heb ook last van lage rugpijn. vooral als ik iets moet tillen, of als ik verkeerd/lang heb gezeten. Volgens mij hoort dit er allemaal bij! Ik maak me er in iedergeval geen zorgen om.
    Als je het niet vertrouwd kun je altijd even naar de huisarts of verloskundige bellen, om te vragen of het hoort. Ik denk dat hij/zij je dan wel gerust kan stellen.

3. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik ben blij te horen dat ik niet de enige ben. Maak me best zorgen hierover.

4. Ik heb hier ook last van en heb het nagevraagd bij mijn verloskundige. Zij wist me te vertellen dat het bandenpijn is. Omdat je baarmoeder nu al groeit en zwaarder wordt, gaat het aan de banden waarmee het vast zit 'hangen', dit zorgt voor deze pijnen

5. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik dacht dat je bandenpijn een stekende pijn was in je liezen...Dat werd mij tenminste verteld bij de zwangerschap van mijn dochtertje..

6. Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar ze vertelde dat je baarmoeder aan meerdere banden 'hangt' en als je met je menstruatie ook last hebt van je rug en heupen, dit ook vaak bij de zwangerschap voorkomt.

Bel anders eens met je eigen verlos, ze kunnen je er meer over vertellen en eventueel ook geruststellen

7. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Klopt las dit ook toen ik hier een bericht zag van een verloskundige die antwoord gaf op een soort gelijke vraag van iemand. Wel bedankt voor je antwoord stelt me echt gerust :D

8. lila07

lila07 Actief lid

29 okt 2007
    298
    0
    0
    Belgiƫ
    Had er vorige dagen al last van toen ik nog niet wist dat ik in verwachting was van ons 2e kindje. Stelt me ook wat gerust, wat lijkt inderdaad op regels die eventueel toch nog moeten komen.

Deel Deze Pagina