Ze zeggen van als je misselijk ben of moe of wat dan ook van de symptomen van de zwangerschap dat het tussen je oren zit. Zo van o ik ben zwanger dus moet ik misselijk zijn of moe... In arme landen zijn ze toch ook niet ziek hoor ik vaak. Ik ben er niet mee eens, want de eerste 8 á 9 weken heb ik helemaal geen last van zwangerschaps symptomen gehad. Wil niet misselijk zijn maar gebeurde het gewoon. Dus graag jullie mening
Ik had last van de misselijkheid nog voordat ik wist dat ik zwanger was.. En trouwens ik heb een hele familie in Afrika en die vrouwen zijn echt ook misselijk tijdens de zwangerschap.. Ik heb dus nee gestemd!
Komt gewoon door de hormonenstorm die op dat moment in je woedt zeg maar.. Ikzelf heb er totaal geen last van gehad (misselijkheid dan). En zit echt niet tussen je oren hoor.
Toen ik de door de pil heen zwanger raakte had ik totaal geen symptomen en ook geen buikje. Daags na de test, toen het allemaal een beetje begon door te dringen, werd ik ineens vreselijke misselijk, moe en ook m'n buik groeide van niets naar mega in enkele dagen. Volgens de gyn zit het deels tussen je oren. Vandaar dat meiden die niet weten dat ze zwanger zijn ook bijna geen buik krijgen. Blijf het raar vinden, maar deels zal het dus wel kloppen.
Mijn ervaring bij de eerste was bij bepaalde etens geuren en absoluut geen koffie verdragen..en achteraf gezien super snel geirriteerd. Tweede niks aan de hand van dag 1 tot de bevalling..Derde snel misselijk bij etens geuren en rook vond ik vreselijk (was al een jaar gestopt)..Nee die echte misselijkheid tijdens de zwangerschap denk niet dat dat tussen de oren zit. Wel voor de eerste test en de dagen waar je er heel erg mee bezig bent, denk dat dat zenuwen zijn...
Bij merijn was ik helemaal niet misselijk.. werd hooguit wat weeig als mijn maag leeg raakte.. Nu ben ik wel veel misselijk.. Dus nee, ik denk niet dat het tussen je oren zit, want dan had ik het beide keren wel of niet moeten hebben.
HAHAHAHA ik deed de poll nog voordat ik de vraag las - bij mij zit er vanalles tussen mijn oren, denk ik wel eens Ik heb JA geantwoord (ivm bovenstaande), maar ik denk dat er veel vrouwen zijn die al heel vlug voelen, ervaren en dus weten dat het raak is. Ik heb het ook veel om me heen gezien!
zat het maar tussen mijn oren dan was ik lang niet zo misselijk geweest. dan had ik er zelf wat aan kunnnen doen? hahah.
Ik ben het er mee eens dat je je misselijk voelt enz. Maar het gaat natuurlijk ook een beetje om de manier waarop je er mee omgaat,... Eeuwig zeuren enz schiet ook niet op, haal diep adem en weer door gaan.
zit niet tussen je oren, de een reageert gewoon heftiger op hormonen dan de ander. Ik was aan het wachten op misselijkheid en deze is gelukkig weggebleven. wel kon ik staand slapen haha. ene moment praat ik tegen mijn vriend 10 seconden later lag ik te snurken. dat is overigens nu weg. ik voel me kiplekker nu! ze hebben gelijk dat de 2e helft de leukste tijd moet zijn.
ik was al moe, en broerd voor ik wist dat ik zwanger was ik gaf de schuld aan het weer hahahah nu weet ik wel anders
Ik weet het niet want ik ben (nog) niet zwanger (denk ik....). Ik voel wel vanalles en hou mezelf maar voor dat het tussen mijn oren zit. Dan valt het straks ook niet tegen als ik een negatieve test heb!
Ik was al misselijk voordat ik zwanger was, en had toen helemaal niet gedacht zwanger te zijn, dus zit niet tussen de oren vind ik
Ik wist eerst niet dat ik zwanger was, was vet misselijk en moest elke ochtend overgeven, kwam zelfs bloed bij! Toen heb ik medicijnen gekregen die ik nu nogsteeds moet slikken, was ze gisteravond vergeten maar was vanmorgen wel heel beroerd en zat weer de kokhalzen.
Zit echt niet tussen je oren. Bij mijn eerste zwangerschap had ik echt helemaal nergens last van, toen wilde ik juist wel eens misselijk zijn ter bevestiging. Hoe hard ik het ook probeerde, ik werd het echt niet! Nu bij deze zwangerschap ben ik 2 weken misselijk. Dus voor mij een vette NEE
ik heb nee gestemd, ik wilde ook niet misselijk worden ed maar ben het toch geworden. Maar het is wel een feit als je denkt dat je iets zult krijgen, dat je het dan ook krijgt. Maar ik denk niet dat veel dames denken van ik ga misselijk worden (zou nogal gek zijn denk ik). Maar het kan dus wel tussen de oren zitten als je nog niet zwanger bent en je wilt het zo graag. Groetjes, N22