Zit het tussen mijn oren..

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door anak2, 5 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2boyss

2boyss Actief lid

29 jan 2015
    133
    13
    18
    NULL
    NULL
    Dat verschilt ook weer bij iedereen helaas. Ik zelf zag rond 10 dpo toch al wel een licht streepje bij de eerste zwangerschappen op de 2v5. Succes. Hopelijk heb je snel een mooie test in handen :)

2. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland

Tuurlijk mag dat wel gezegd worden, maar gaat vooral om de manier waarop. 😉 Het is de toon die de muziek maakt..

3. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Hilly is altijd recht voor ze raap maar ze heb wel vaak gelijk niet te letterlijk nemen... ze bedoelt het goed... en heeft veel kennis.

4. manuela83

manuela83 Actief lid

12 mei 2016
    259
    24
    18
    Vrouw
    thuismama
    kerkdriel
    mijn duimen draaien voor je en hoop dat het vrijdag eruit knalt
    ik begrijp je goed hoor
    zit ook op puntje van de bank om te testen:D

5. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Nou ik heb sinds vanmiddag een heel klein beetje bruinverlies. Voorspelt niet zo veel goeds lijkt mij. Ik mijn duimen voor jou draaien manuela :)

6. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Ik ben wel heel erg moe maar ik denk dat dat de pollen zijn :(

7. karlijn

karlijn Niet meer actief

Heb je vandaag nog getest dan? Of ga je dat vrijdag doen?

8. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Ik ga wachten tot vrijdag :) proberen in iedergeval ;)

9. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.096
    17.087
    113
    Ik had met 9DPO (5 dagen voor NOD) deze test:

10. Annemiek125

Annemiek125 Niet meer actief

Het forum is juist bedoelt om vragen te stellen ;) Sommige dames moeten dan gewoon zo nodig fel reageren. Ik heb ook wel eens zo'n soort reactie gekrgen van die persoon en wel vaker felle reacties van haar gelezen naar mede-forummers toe. Ligt heus niet aan jou hoor, waarschijnlijk zelf gewoon en sacherijn ;) Als iemand zn mening wil geven prima maar t gaat om de manier waarop. Enne 2v5 schijnt heel gevoelig te zijn. Ik heb er zelf geen ervaring mee, heb in mijn zwangerschappen getest met de plusjes testen van kv. Succes!

11. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Ik hoop voor je dat je alsnog een positieve test in handen krijg:)! Bruin verlies wil niet altijd wat zeggen.

En laat die meiden die zo fel reageren lekker praten, last van hun hormonen denk,, ze mogen best eerlijk zijn maar de manier waarop.. Achhhjaa, ik ga voor je duimen :)!

12. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

15 nov 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik wil niks zeggen hoor, maar heb ook op 9 dpo getest en een duidelijk streepje op de kv gekregen.
    Laat mensen aub een beetje in hun waarde. De meeste van ons beginnen al heel vroeg te testen, met het idee dat de test toch wel negatief zal zijn. Als je dan toch een streepje ziet, ben je gewoon super blij. Hoe vaag of licht het streepje ook is.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het streepje echt heel licht vind en nog niet durf te zeggen dat je zwanger bent. Hooelijk loopt het streepje snel op. Ik zou echter de kv gaan halen en daarmee verder testen.,goedkoper en duidelijker!

13. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Ik ben blij dat de meeste wel kunnen inleven. Ik ben gewoon ongeduldig :) ik wil het zo graag net als de rest van de dames. Ik heb een kinderopvang en als ik zoals vandaag 2 van die kleintjes van 3 maandjes in mijn armen heb dan heb ik het gevoel van ik hoop dat het snel lukt helemaal.

Ik heb sinds vanmiddag heel af en toe een beetje licht bruin/roze slijm. Zal dat een naderende menstruatie zijn ?

14. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Het gaat hier om het woordje 'absurd' denk ik.
    Hilly doelt op de situatie, waarin je met middagurine een positieve test hebt op 9 dpo met een clearblue + test. Dat is namelijk nagenoeg onmogelijk.
    Anak vat het misschien wat te persoonlijk op.

Now that that's all cleared up... heb je alweer getest? :)

15. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    #35 anak2, 8 jun 2016
    Laatst bewerkt: 8 jun 2016
    Hoi hoi,

ik heb gisteravond weer een veegje roze/rood bloed.. (net zoals maandag, maar dinsdag is was het weg..) ik denk nou komt het hoor.. vanmorgen was het weer helemaal verdwenen. Wat is dit nou weer ?? Dat heb ik nog nooit gehad.

16. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Hoi hoi,

Nee ik heb nog niet weer getest. Ik ga er nu gewoon vanuit dat ik elk moment mijn menstruatie ga krijgen.

Ik neem het niet te persoonlijk op hoor. Ik ben veel drukker met mijn kinderwens haha. Iedereen heeft zijn eigen mening alleen sommige zijn echt to the point. En op dat moment als je een klein beetje hoop hebt is dat wel erg gevoelig maar het brengt je ook wel weer met beide benen op de grond. Soms is het wel fijn als de mening dan op een andere wijze wordt gebracht maar het kan ook zijn hoe het dan gelezen wordt door de ontvanger. Dit keer was ik de ontvanger en wilde natuurlijk alleen maar graag horen dat iedereen ook wat zag :D maar gelukkig zijn er weer meiden geweest die mij hebben gewaarschuwd zodat de teleurstelling straks niet nog groter wordt.

17. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ik zag wel wat op je test hoor. Heb je immorele wat duidelijkheid?

18. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Inmiddels bedoel ik!

19. Floorriieejj

Floorriieejj Actief lid

25 mei 2016
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook benieuwd of je al meer nieuws hebt. Gek hoe je zo kunt meeleven met iemand :)

Deel Deze Pagina