Een ovulatie vraagje: Mijn eerste ronde clomid 50 had ik een eisprong op dag 12-13 (dag 11 een fm van 22 mm, op dag 14 een leeg eiblaasje te zien) met een progesteronwaarde van 45, dus een goede eisprong. Toen begonnen met testen op dag 11, maar geen knaller gehad. Deze ronde op dag 11 een eitje van 15-17 mm. In de lijn der verwachting dus een eisprong rond dag 14-15 (volgens gyn). Maar nu heb ik nog geen positive test gehad... Heb ik mijn piek gemist? Heb ook wel eens gelezen dat ovutesten en tempen bij PCOS niet heel betrouwbaar is. Iemand ervaring?
Heb je zondagavond ook nog getest? Die van 12.30uur is namelijk al een stuk donkerder. Zou zomaar kunnen dat je die avond een positieve had.
Nee door omstandigheden lukte dat niet. Maar kan hij dan zo snel pieken? Zaterdag en maandag wel 2x getest maar beide op de dag hetzelfde..
Dan heb je zeer waarschijnlijk de piek op zondag avond gehad. Er zit 24uur tussen de testen van zondag en maandag en ja dan kan je prima je piek er tussen hebben. Die piek duurt tussen de 12-24uur. Ik hoop wel dat je het weekend gezellig hebt gehad in de slaapkamer. .. Succes met wachten nu.
Heel veel fm gehad en ovulatietesten gebruikt en getemperatuurd en bijgehouden. Ik had regelmatig cd 11 een follikel van 16 mm en pas positieve ovulatietest cd 18 eisprong cd 19. Veel gelezen en het blijkt met clomid kunnen jouw eitjes wat langer doorgroeien denk gerust aan 30 mm. Ik heb wel altijd knal positieve ovulatietesten gehad tijdens clomid. Dus ik zou voor zekerheid wel nog even doortesten en klussen. Zonde om hem net te missen.
Dit was vandaag, dus misschien maar even door testen. Vanmiddag even een CB test halen, kijken of er een smiley komt..