Kunnen jullie even meekijken? Dit zijn mn ovutesten van van de week, laatste is van donderdag. De 2 er boven beide van woensdag en de 1e van dinsdag. Ook temp ik en heb aan mn temp te zien nog geen eisprong gehad, terwijl ik wel dacht dat mn ovutesten positief waren. Iemand een idee?? Bekijk bijlage 272917 Bekijk bijlage 272918
Dat hebben we ook gedaan, vond ze nl zelf ook positief. Maar helaas dus waarschijnlijk vals positief want temp stijgt niet, dus geen eisprong..
Heb vrijdag nog getest, was het streepje een stuk lichter. Gisteren niet getest, want dacht dat mn LH piek dus was geweest. Vandaag wel weer getest dus, en net zo ongeveer als vrijdag. Zal even een foto maken.
Oh ja, je temp kan nog tot 3 dagen na ei stijgen, en niet iedereen heeft een duidelijke stijging... Na positieve ovutest duurt het nog tot 48 uur voor je ei springt...dus 5 dagen na je posi ovutest moet je temp iets gaan stijgen.
5/09 idd. + en je temperatuur kan ook pas na 3-4 dagen stijgen ,het wil niet zeggen dat je bij een + ovutest een directe temperatuursstijging hebt.
Dus als mn LH piek 05-09 was en het is nu inmiddels 09-09 kan ik toch alsnog een eisprong hebben gehad en moet mn temperatuur nog gaan stijgen? Of moet mn eisprong dan ook nog komen en is het handig nog te klussen vanavond?
Ik denk niet dat het nog zin heeft. Zoals al is gezegd je eisprong is of geweest (max 36 uur na positieve test, dus uiterlijk gisteren) en je hebt gewoon geen duidelijke temp stijging. Of je hebt wel een lh piek maar geen eisprong, dat kan volgens mij ook. In beide gevallen kun je natuurlijk voor de leuk wel klussen, maar ik denk niet dat het og zin heeft voor een zw (gezien je testen).
Als je ovutest geen streepje meer aangeeft of heel licht is geworden gisteren dan is het pas morgen ,overmorgen dat je temperatuur zal stijgen maar soms stijgt een temperatuur niet meer dan 0.1/0.2/0.3 °C Welke zijn je temperaturen en zijn ze stipt genomen telkens want enig afwijken is ook afwijkend van je schema.
Lieke ik vrees idd voor een lh piek zonder eisprong.. Nimme temperaturen staan in mn kaartje, zie handtekening.
Ok ik zie het ,hij zal morgen normaal moeten klimmen je temp! En dan zal die je kruis overmorgen ofwel woensdag zetten FF. duim voor je!
Volgens mij wordt temp door zveel dingen beïnvloed. Als je niet lekker bent, iets later meet, wat meer hebt bewogen is je temp volgens mij al anders. Dus ik zou me niet te druk maken en uitgaan van een eisprong. Volgens mij is die kans het grootste als je een lh piek ziet. En je hebt gedaan wat je kon toch? Ik las trouwens net op een ander forum hier dat iemand een echo had gehad en dat eisprong soms pas 4 dagen na positieve test was. Dus misschien vanavond toch nog even klussen? Moet je maar eens kinken, ik vond het waardevolle info.
Had nooit een duidelijke stijging. Maar toch echt een eisprong, lang leve het progesteron prikken in de mmm. Die van donderdag is positief. De mijne werden nooit donkerder als deze.
Ps temperaturen wordt door heel veel Factoren beïnvloed. Aan 1 stuk doorslapen, elke dag zelfde tijd temperatuur opnemen, temperatuur buiten, je mag niet hebben gelopen als je temperatuurt, minimaal een x aantal uren geslapen hebben enz enz.
Hm aan 1 stuk doorslapen, nee dat doe ik hier niet (baby van 6 maanden ) Ook loop ik direct na het opstaan naar de badkamer en temp daar, doe dat dus niet in bed.. Vorig jaar heb ik ook echo's gehad en toen kon ik dus mn eitje zo volgen. Heb daar ook bij getempt maar had toen wel een stijging van mn temperatuur..