Ja, ik had de ene keer wel en andere keer niet. Ik ken deze testen en die zijn goed meis. Maar je wilt die stijging graag zien...... En ja lopen tussentijds ivm baby, het beïnvloedt het wel.
lol een beetje zegt ze dan ,zo hoort het te gaan en nu kan die gelijk lopen of wat schommelen zelfs een dip maken naar je nod toe wat op een innesteling kan wijzen. Ik volg je wel op TOI TOI
Hm nu is mn ovu test van vandaag (weer) positief! Zouden die van vorige weekdan niet positief zijn geweest? Snap nl niet waarom ik vandaag dan weer een posi test heb..
Net ook nog een ovu test van testpoint (Etos) gedaan en die is KNAL positief... Toch nog mn eisprong op komst???
Summer ik hoop t! Heb nog steeds een raar gevoel in mn onderbuik, zeurderig en drukkend bij mn rechterheupbot zeg maar. Maak me de hele tijd bang dat er geen eitje springt en dat er een cyste oid zit.. Pff haha twijfel twijfel..
Dan zou ik nog doorklussen, ik had ook 3 dgn een echt positieve test, waarvan de laatste volgens mij toch het meest knalde!