Positief, dan weer negatief

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Lisa05, Aug 8, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lisa05

Lisa05 Lid

Apr 9, 2016
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,
    Ik ben al 6 maanden nu aan het ontpillen van de prikpil. Ik weet dat de kans niet zo groot is maar je kan zwanger worden tussendoor zonder een echte menstruatie te hebben gehad. Nu had ik al een tijdje last van vage klachten zoals overgeef neigingen direct na het eten, veel misselijk en vooral pijn in me onderbuik en steken tijdens seks. Dus ik dacht ik doe eens een clearblue plus test en die gaf binnen de tijd een heel vaag tuur plusje (dus geen indroger.) Paar dagen nog een clearblue plus test en die gaf sneller dan de vorige keer (vrijwel meteen) ,WEER een tuur plusje. Paar dagen daarna een Kv2v5 gedaan en die bleef spierwit, geen 2e lijn te bekennen, ook niet bij het 2e testje. Gister een clearblue digital gedaan en die gaf niet zwanger aan. Waar kan dit aan liggen dat je op de 1 wat zit en de ander helemaal niks? Zowel mijn vriend als ik hebben een heel sterk gevoel dat ik gewoon zwanger ben, maar als je elke keer een andere uitslag in je handen krijgt word je daar best verward van, mischien zelfs een beetje chagrijnig hihi. Iemand die hier ervaring mee heeft? Ik hoor het heel graag!
    Groetjes

2. Teddie86

Teddie86 Niet meer actief

Ik zou sowieso met dezelfde testen blijven testen omdat je dan beter kunt vergelijken.

De CB plus testen geven wel vaak een vals positief resultaat hoor. Ik zie dat hier regelmatig voorbij komen. Heb je foto's van je testen?

Je zou ook aan je HA kunnen vragen of je hCG mag meten met een bloedtest dan weet je het zeker.

3. Lisa05

Lisa05 Lid

Apr 9, 2016
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb helaas geen foto's meer van de testen! Van de HA is een goed idee alleen wil ik absoluut niet dat iemand te weten komt van me bezoek omdat het nog geheim is dat we ermee bezig zijn

4. MaBaD

MaBaD Niet meer actief

Bezoek HA blijft toch bij de HA. Niemand buitenaf weet waarom je daar bent toch
    Kan het zijn dat je tijdens t testen rond je eisprong zat? Dat de testen daarop hebben gereageerd?

5. Lisa05

Lisa05 Lid

Apr 9, 2016
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het probleem is dat ik geen idee heb wanneer m'n eisprong is geweest omdat ik nog niet een echte menstruatie heb gehad, wel 1 namaak en dat is inmiddels al 2 maanden geleden, dat maakt het zo lastig

6. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

Feb 3, 2010
    1,116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    Hier nu 14 maanden van de prikpil af. Na 7 maanden eerste echte menstruatie gehad. Daarna mooie cyclussen van 35 en 31en nu zit ik alweer op dag 66 van me cyclus. Ook ik heb symptomen gehad deze cyclus en ook een vaag plusje gehad op cb test binnen 1 min stond die plus op de test er maar geen zwangerschap!.. Onthou heel goed dat het tot 12 maanden aan 24 maanden kan duren voor je lichaam helemaal op pijl is na de prikpil.

7. Lisa05

Lisa05 Lid

Apr 9, 2016
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja daar ben ik me heel goed bewust van alleen blijft het toch een lastig puntje. De ene zegt dat het niet kan, de ander zegt dat je wel zwanger kan worden en daar hoor je ook verhalen over, maar ook verhalen over dat het jaren kan duren. Dus zodra ik symptomen heb die vrij heftig aanwezig zijn ga ik denken elke keer van zou het dan toch.. en zo'n plusje geeft dan verwarring en valse hoop

8. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

Feb 3, 2010
    1,116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    Wanneer heb je de laatste prikpil laten zetten?

9. Lisa05

Lisa05 Lid

Apr 9, 2016
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    In december, in maart moest ik 'm weer krijgen maar heb ik besloten om 'm niet meer te halen

10. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

Feb 3, 2010
    1,116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    Wat je alsnog kan doen afspraak maken bij je HA en een bloedtest aanvragen. Alhoewel ik de kans klein schat dat er een zwangerschap is. Kruidvat 2v5 geeft normaal al vroeg een streepje en deze kan ook reageren op een eventuele eisprong. Je krijgt dan wel een heel vaag streepje maar daarna spierwitte testen.
    En ik ben heel eerlijk die clearblue plus testen zal ik nooit meer kopen want bij mij was het plusje dus wel echt vals positief helaas. ( zie ik wel vaker voorbij komen laatste tijd met die testen)

11. Lisa05

Lisa05 Lid

Apr 9, 2016
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja klopt ik hoor er ook veel verhalen over, ene positief andere negatief maar ik ga er ook niet van uit dat ik zwanger ben al hoop ik natuurlijk stiekem van wel :) het word een bezoekje aan de HA dan maar. Bedankt voor je reacties!

12. Teddie86

Teddie86 Niet meer actief

Maar dan ben je dus nog lang gaan 6 mndn aan het ontpillen zoals je in je eerste post zegt... Want de prikpil heeft dus tot maart z'n werk gedaan. Weet niet of je stipt op 1 maart weer moest. Maar in het meest gunstige geval is het dus net 5 mndn geleden dat je hem niet gezet hebt.

En kwaaltjes tjah... Je lichaam en geest kunnen je echt gek maken. Kwaaltjes ontstaan door hormonen. Bij ontpillen (zeker van de prikpil) is je hormoonhuishouding in de war. Dus dat kan je kwaaltjes veroorzaken/verklaren.

Succes meid! Hopelijk snel een normale cyclus.

Share This Page