Gisteren pregnyl geprikt 19:00 uur. Krijg volgende week vrijdag een telefoontje wanneer er teruggeplaatst gaat worden, diezelfde dag nog. Cryo in natuurlijke cyclus. Zit hier nou niet erg veel tijd tussen, het spuiten van prengyl en de terugplaatsing? Wanneer worden de embryo's dan uit de vriezer gehaald om te ontdooien vraag ik me af? Hoelang duurt het voor de eisprong, als ik gisteren gespoten heb.
Ik had ook een cryo tp in eigen cyclus. Alleen dan niet met Pregnyl maar met ovutesten. Vier dagen na positest was dan de tp. Dus drie dagen na eisprong. Bij jou zou dat dus vijf dagen na eisprong zijn. Misschien laten ze het ontdooide embryo nog een dag extra doordelen om te kijken of die goed ontwikkelt???
Je ei springt ongeveel 36 uur na de pregnyl. Of je TP goed getimed is hangt er vanaf hoe oud je cryo was toen hij ingevroren werd.
Ik weet niet meer precies hoeveel dagen oud de embryo's waren toen ze ingevroren werden. Ik denk een dag of 5 ofzo, geen idee. Klopt het dan wel? Maar worden ze nou pas vrijdag ondooit of eerder al?
In ons ziekenhuis worden cryo's 's ochtends op de dag van de terugplaatsing ontdooid. De terugplaatsing is dan 's middags.
Ik maak een foutje ik heb zaterdag prengyl gespoten, maar dan nog vind ik dat er erg veel tijd tussen het terugplaatsen (vrijdag) als deze goed ontdooit worden en het prikken van pregnyl.
ik moet zeggen dat ik het ook lang vind. zaterdag pregnyl= maandag eigen ei. dan zou ikzelf verwachten dat je TP woensdag was ofzo. maar ik zou ze hierover bellen en ze belagen met al je vragen! trouwens, het kan posi zijn dat ze een cryo langer laten doorstoven, maar dan moet hij er dus wel een paar dagen eerder dan jouw TP uitgehaald worden. succes!
Nou dat vond ik dus ook erg veel tijd. Ik heb gebeld en ze hebben het nog een keer nagekeken maar het was volgens hun goed. Ik heb nog steeds mijn twijfels? Soms denk ik ook, stel dat ik nu zwanger ben, want de innesteling begint ongeveer de 20ste dag, en ik krijg de terugplaatsing op de 19de dag, ik bedoel hallo, maken ze niet eerst een echo? Ik snap pregnyl in dit verhaal niet, oke hij zorgt voor een eisprong en dan een hele week wachten? O ja heb ook gevraagd wanneer ze ontdooien, dat doen ze dezelfde dag zelf zei ze, dus vrijdagochtend :s