Slik....Wij hebben ons huis verkocht!

Discussie in 'De lounge' gestart door dds, 18 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Wij hebben ons huis verkocht:D
    Hartstikke fijn en dit willen we ook...maar waarom voelt het dan zo raar? Ik heb het gevoel dat ik moet huilen:(

2. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Gefeliciteerd, Misschien het emotionele gevoel omdat je er wel een hele tijd gewoond hebt?

3. koala28

koala28 Niet meer actief

Gefeliciteerd!! Ik had hetzelfde gevoel. Dan is het wel heel erg definitief. Nog vreemder voelde het om voor de laatste keer om te kijken en de deur dicht te doen.

Maar het komt goed.

4. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Dat is toch best begrijpelijk hoor.. je hebt daar toch een gedeelte van je leven doorgebracht en veel mooie herinneringen zijn er misschien ontstaan.. hopelijk gaat dat gevoel snel over en kunnen jullie gewoon 100% genieten in de nieuwe woning :)

5. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Gemengde gevoelens, heel normaal! Je sluit toch een stuk van je leven af.

Had ik toevallig helemaal niet bij ons vorige huis, denk er ook echt nooit meer aan terug. Maar we zaten daar totaal niet op ons plek en er was van alles mis met het huis zelf. Gelukkig verkocht aan handige harry :)

6. Zusterke

Zusterke Niet meer actief

Gefeliciteerd!

Je laat een plekje vol herinneringen achter dus niet zo vreemd dat je er emotioneel van bent.

7. Drieka

Drieka Niet meer actief

Proficiat! Logisch dat het emotioneel is, had ik ook toen mijn huis verkocht werd, je hebt er toch met veel plezier gewoond en mooie herinneringen aan.

8. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Oh dat prachtige huis! Ja dan zou ik ook moeten huilen. Verkocht aan die ene mensen waar jullie toen ook al mee aan tafel hebben gezeten?

9. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Logisch toch even slikken, een deel van je leven heeft daar plaats gevonden, thja en nu is dat toch een stukje afsluiten...

Gefeliciteerd trouwens, niet makkelijk vandaag dd dag de woning verkopen, wat hebben jullie zelf gekocht of gaan jullie kopen?

10. raspberry

raspberry Niet meer actief

Logisch toch? Je sluit er wel een periode in je leven mee af. Is het het huis waar je beide meiden geboren zijn, (of iig: waar je woonde toen ze geboren werden)? Dan neem je daar toch afscheid van en dat is best even emotioneel, lijkt me.

11. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Zoals de andere meiden al zeggen je hebt er toch heel wat meegemaakt en herinneringen gemaakt.

Ik had je topic toen gezien, prachtig huis is het. Hebben jullie een ander droomhuis gevonden?

12. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Gefeliciteerd trouwens, niet makkelijk vandaag dd dag de woning verkopen, wat hebben jullie zelf gekocht of gaan jullie kopen?[/QUOTE]

Wij gaan bouwen in het dorp waar we hiervoor woonde. Dus spannende maar ook stressvolle tijden.....

13. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik vond het al heel raar toen we het bord in de tuin zette :D Gewoon het idee dat iemand ons huis kan komen bekijken en zelfs kopen...
    Gefeliciteerd trouwens! Leuk dat jullie zelf gaan bouwen :)

14. Peetj

Peetj Bekend lid

28 mei 2013
    753
    0
    0
    Snap dat het moeilijk is, je laat een hoop achter, maar je gaat ook weer een nieuw avontuur tegemoet!
    Prijs jezelf gelukkig, ons appartement staat in oktober al 4 jaar te koop en door het verlies van mijn man zijn baan, zijn we nu het traject met de NHG aangegaan.. Ik zou graag in jouw schoenen staan, wat dit betreft.
    En, gefeliciteerd!!

15. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Zo herkenbaar, toen wij 4 jaar geleden verhuisden voelde ik me net zo.
    Vooral de slaapkamer vond ik emotioneel.
    Het idee dat daar de herinnering aan de geboorte van danique lag en ik daar niet meer sliep. Vond en vind dat zo vreemd.

Maar in een nieuw huis weer nieuwe herinneringen maken

Deel Deze Pagina