waar is topic over bruin/bloed afscheiding voor NOD en zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door yasgok, 3 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yasgok

yasgok Actief lid

13 feb 2009
    395
    12
    18
    huisvrouw
    Nederland
    Hoi dames mijn NOD is op 05-03-11 gisteren heb ik heel licht positief getest.ik heb al 11 dagen lang bruin lichte afscheiding wat 2 dagen ophoud en weer begint.gisteren toen ik naar bed ging had ik een klein beetje rood bruine afscheiding.snachts had ik echt ongikrampjes.vanmorgen toen ik opstond alleen beetje bruin.wat moet ik hiervan nu denken?ik ga morgenochtend weer testen.

zijn er dames die ook bruin of rood afscheiding hadden voor NOD en toch goed zwanger zijn gebleven????

2. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Pffff, jij bent ook al lang bezig zie ik en ook nog een mk :(. Ik hoop dat het deze keer een echte plakkerd is! Alvast heeeel voorzichtig gefeliciteerd!
    Maar even om je vraag te beantwoorden. Voor ik aan de utrogestan had, had ik altijd bruin tussen mn ei en mn NOD. Ik heb er dus heel vaak op gegoogled ;) en als je zwanger bent hoeft bruin niet per se iets negatiefs te betekenen. Volgens mij gaat het in de helft van alle gevallen gewoon goed. Dus helaas nog even afwachten en hopelijk gaat het bruin snel weg voor je gemoedsrust (maar zelfs als het blijft kan het dus helemaal goed zijn). Ook die krampen hoeven trouwens niks vervelends te betekenen, kan ook van de zwangerschap komen. Ik duim voor je dat je beebje bij je mag blijven!

ps. Als je trouwens zin hebt om door de oudere berichten te spitten er zijn ergens nog twee topics over bruinverlies, waar verschillende meiden ook bruin hadden en de zwangerschap gewoon helemaal goed ging :D. Je kunt ook even de zoekfunctie hier op zp gebruiken en even op bruin zoeken om ze sneller te vinden.

3. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Hoi

ik heb ook wat bruin verlies gehad en ongikrampen maar bleek wel zwanger te zijn, dus hoeft inderdaad niet iets negatiefs te zijn. Even afwachten wat je test morgen zegt, spannend he. Veel succes met testen morgen en hopelijk een nog veel duidelijkere teststreep en dat je dit keer een plakbeeb hebt.

4. Fladder

Fladder Lid

10 dec 2010
    17
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik had een beetje een gelijkaardig "probleem". Normaal verwachtte ik m'n NOD vorige vrijdag al, maar niets, maandag echt wel ongikrampen en ook een minibeetje bruinverlies, enkel 's ochtends, nadien niets meer ook dinsdag niets... Heb me dan toch maar aan een testje gewaagd: Na een paar minuten al een duidelijke streep: Zwanger!!! ik geloof het nog steeds niet.

Dus kan het perfect zijn denk ik dat ook jij zwanger bent!
    Wanneer test je opnieuw?

Succes!

5. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Ik heb ook altijd bloedverlies (bruin) na mijn eisprong en ongelooflijke zere borsten, dit duurt tot aan mijn menstruatie.
    Nu wat lichtbruin/beige en helemaal geen zere borsten:(
    Ik ga maar nergens vanuit maar stiekem hoop ik t toch:D

6. yasgok

yasgok Actief lid

13 feb 2009
    395
    12
    18
    huisvrouw
    Nederland
    Nou meiden IK BEN ZWANGERRRRRRRRRRRRRRR....succes nog voor de wachtenden....ik ben zo blij...

7. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Gefeliciteeeeeeeeeeeerd!! Super, geniet ervan!

Deel Deze Pagina