ik werd vanmorgen wakker, precies 12 weken en 1 dag, ik deed mn ogen open en ik dacht ik moet nu elk moment rennen...maar er kwam niks? ik voelde me toppie? uit bed gegaan, brood gemaakt, nog steeds niks? en nu zit ik me hier lekker vol te stouwen en nog steeds niks? kan dit zo ineens verdwijnen? ze zeggen wel eens na 12 weken wordt het minder maar zo ineens op de dag zelf ook nog eens? of zou ik gewoon een lucky day hebben?
Hahaha, dat had ik ook. Het heeft 4 dagen geduurd. &daarna hing ik weer boven de wc. Dus ik zou zeggen geniet ervan! &eet alles waar je trek in hebt
Fijn dat het nu blijkbaar beter gaat! Kan zijn dat het morgen wel weer raak is hoor, ik had vanaf 13 weken ineens af en toe een dag dat er niets aan de hand was. Hoop voor je dat je er snel helemaal vanaf bent!
Ik heb het elke keer in het weekend nergens last van maar doordeweekse dagen spuug ik me elke ochtend helemaal leeg. Weet ook echt niet waar het aan ligt, maar vind het wel fijn zo. Kan je tenminste ff een beetje bijkomen.
elletjo wanneer was t bij jou helemaal weg? ik heb nu wel erge hoofdpijn.. schijnt ok met hormonen te maken te hebben..
vervelend plurkie.. ik heb dat ook gehad met 8 weken.. alles kwam eruit.. kon niet eens rustig ademhalen onder het overgeven.. sterkte