Zit ik nou fout of niet?

Discussie in 'De lounge' gestart door Aegyo, 9 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.446
    17.397
    113
    En geen feestje voor hun? :roflmao:

Zusterke vindt dit leuk.
  2. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.446
    17.397
    113
    Ennuh.... wij hadden ook een huis gekocht zonder dat heel de familie op de hoogte was, ging ook heel rap. Zo raar vind ik dat niet

3. februarimama

februarimama Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.532
    864
    113
    Oh mijn schoonfamilie is ook zo. Ze waren boos op mijn man dat hij niet verteld had dat hij mij ten huwelijk ging vragen. Tja, afgezien van dat ze het er toch niet mee eens waren is een verloving toch juist de aankondiging dat je gaat trouwen.

4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.261
    4.492
    113
    Nee, feestjes moet je zelf bouwen is mijn mening. :D

Voor TS, dus het gedrag van die twee is dus niet onbekend bij je ouders. Drie keuzes, de manier van je vader volgen, de manier van je moeder volgen of je b*k opentrekken en hun duidelijk maken dat je hier niet van gediend bent.

5. Rooibosje

Rooibosje Bekend lid

16 jun 2010
    572
    104
    43
    Super veel herkenning.
    1,5 jaar geleden onze huidige huis gekocht. In de zomer vakantie periode. Mijn ouders gingen weg. Maar tegelijkertijd hadden wij een bezichtiging staan. Dus bel ik ze op tijdens hun vakantie dat wij vandaag een voorlopig koopcontract hebben getekend. Krijg ik na de hand over mij heen en wist je dat niet voor wij op vakantie gingen. Ehh nee het ging zo snel. Kreeg ook de reactie en je schoonouders wisten vast alles wel blah blah. Deels wisten zij het vanwege oppas. Maar ook tijdens de verhuizing is nog genoeg gebeurd. Mijn moeder had gezegd dat wij niet gingen helpen want bij jullie vorige huis hebben wij heel veel gedaan. Toen we overtuigd waren en waarom mocht je vader niet helpen. Toen gaf ik aan dat zij in de wij vorm sprak, ik neem dan aan dat ze over hun beiden sprak. Dat was allemaal niet zo ze bedoelde alleen zichzelf.
    Nu 1,5 jaar later steekt ze dat nog. Als er iets is ratelen ze dit er ook weer bij.

Heel verhaal. Wat ik doe is hun laten gaan en in hun waarde laten. Ik weet zelf dat ik niks verkeerd heb gedaan, geld ook voor jou. Bij mijn partner steekt dit meer dan bij mij.

Aegyo vindt dit leuk.
  6. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.785
    3.911
    113
    Dapper! En weer kinderachtig als er bewust niet wordt opgenomen maar dat weet je natuurlijk niet zeker...

7. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    In de huidige huizenmarkt heb je niet eens de tijd om je familie in te lichten haha.

Mijn man heeft ons huidige huis gekocht toen ik in het buitenland was. Uiteraard met mijn toestemming maar ik heb het voor de sleuteloverdracht nooit live gezien. En voor de mensen die denken dat ik gek ben, het ging om een renovatiepand.

8. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Ik had een berichtje terug gestuurd met dat ze jullie wel weten te vinden als ze weer normaal kunnen doen :rolleyes:

9. Noonaa

Noonaa Niet meer actief

Weet je, je kan niet altijd voor iedereen goed doen, er zal altijd wel iemand zijn die niet blij is met bepaalde keuzes of beslissingen die je maakt. Wat verwachten ze dan nu van jou? Ze trekken conclusies die nergens op gebaseerd zijn en ze geven je niet eens de kans om het uit te leggen. Je hebt het geprobeerd, ik zou me er niet te druk meer om maken. Zeker niet als dit soort gedrag van hen bekend is, dan ligt het echt aan hen en niet aan jou.

Jij hebt geen slechte bedoelingen en het was niet jouw bedoeling om hen kwaad te maken, dat weten zij hopelijk ergens ook wel!

10. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Ik heb nog een keer gebeld vandaag, maar er werd weer niet opgenomen :(

11. jupke

jupke Niet meer actief

En wat als je het nu zo laat?
    Heb je zo'n goede band met hen dat je het echt perse opgelost wilt zien?

Jij hebt niets verkeerd gedaan. Zij zijn degene die het probleem veroorzaken. En toch ben jij er het drukste mee.

Lekker laten gaan. Als het wat bekoeld is moeten ze zelf maar contact opnemen..

Deel Deze Pagina