Ik zit met een probleempje, of maak ik mezelf alleen maar voor niets onzeker en gek. Ik heb een keer geen vrijwillige gemeenschap gehad. Ik was er best wel van onder de boven, maar ik heb besloten om er niets mee te doen. Niemand weet er van, en dat wil ik graag zo laten. Mede omdat ik niet heel goed weet hoe diegene eruit zag aangezien het heel donker was en ik daarna meteen uitgebreid gedoucht heb. Nu mijn dilemma.... Ik ben momenteel zwanger, en ik weet zo goed als zeker dat het van mijn vriend is. Maar soms schiet er een twijfel door me heen. Ik zal even alle data op een rij zetten, en ik hoop dat jullie wat duidelijkheid voor me hebben. 20 juli eerste dag laatste ongi 29-30 juli geklust met mijn vriend 3-4 augustus ook geklust met mijn vriend 11 augustus beruchte avond 17 augustus al een licht positieve test 19 augustus een knal test. Ik heb normaal een redelijk korte van 24 dagen, maar nu was dat wat lastig uit te rekenen vanwege een eerdere MA die gehad heb. Ik ben toen na 5 weken weer voor het gaan vloeien en toen na 24 dagen weer een ongi en toen zwanger. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, en hoop dat ik spoken zie en dat de kans er niet is en anders heeeeeel klein. Dank jullie alvast.
Vervelend dat je dit is overkomen zeg! Gefeliciteerd met je zwangerschap en zoals ik het zie, is het kindje van je vriend. Hopelijk kan je er rust in vinden..
Dank jullie wel allemaal!!! Ik ga vanaf nu proberen te genieten en het een plek geven. En alleen maar aan mijn relatie en ons mooie wondertje denken en daarvan genieten. Nogmaals dank jullie wel!
Wat erg dat je dat is overkomen zeg.. sterkte. Maar gezien je datums moet t wel van je vriend zijn! Indd genieten van jullie wondertje, gefeliciteerd.
Voor zover ik het uit kan rekenen moet het haast wel van je vriend zijn. Volgens mij kun je niet 6 dagen na de bevruchting al een positieve test hebben, en je vruchtbare periode moet ergens eind juli/begin augustus geweest zijn. Verder wil ik nog even zeggen dat ik zeker weten aangifte had gedaan, omdat niemand met zoiets weg mag komen naar mijn idee. Daarbij wil ik je nog even de tip geven om dit zeer zeker wel bij je verloskundige aan te geven omdat een bevalling sowiezo al traumatisch kan zijn en met zoiets achter je kiezen kan het er niet makkelijker op worden.
Ten eerste; gefeliciteerd! Ten tweede; doe aangifte en vertel het ook je verloskundige!! Weet je vriend ervan? Zo niet licht hem dan ook in want het gaat je parten spelen, en dan kan hij je steun zijn. En ik praat uit ervaring dat onvrijwillige s.eksuele handelingen hun littekens na laten, laat staan een verkrachting. Heel veel sterkte met het verwerken van die avond en geniet nu toch maar van het wondertje van jou en je vriend.
Ben het helemaal eens met sasjuh!! Gefeliciteerd met je zwangerschap. Probeer wel te genieten, maar zwijgen over die avond breekt je op een gegeven moment op. Ik heb zelf ongeveer 10 jaar nooit wat gezegd (sexuele handelingen), en toen ik zwanger was van mijn eerste hebben de hormonen me daar een beetje bij geholpen laat maar zeggen. Je moet het zelf weten, maar alleen lopen met zo iets groots is niet goed voor jou en wat niet goed voor jou is, is ook niet goed voor je kindje. Heel veel sterkte hiermee, ik hoop dat je het kan verwerken.
Ik heb er 15 jaar lang over gezwegen en zulke gebeurtenissen doen je al geen goed, laat staan het opkroppen. Zoek iemand waar je mee kan praten om dit een plek te geven. Zeker tijdens je zwangerschap kan je het hier nog heel zwaar mee krijgen.. De kans dat dit kindje van je vriend is, is gelukkig heel groot! Maar bespreek dit idd met je verloskundige, zij heeft geheimhoudingsplicht dus mocht je vriend van niets weten dan mag zij hem dit ook zeker niet vertellen. Maar zoek alsjeblieft iemand waar je mee kan praten, want dit is niet niets en zal de rest van je leven terug blijven komen. Misschien dat jij er makkelijker mee omgaat, maar dat kan ik me bijna niet voorstellen. Ik hoop dat je je hart ergens kan luchten en vooral dat je toch nog kan gaan genieten van je zwangerschap.. Gefeliciteerd.
Ik sluit me aan bij de andere reacties hier. Omdat het nu nog niet zo lang geleden is zul je het proberen weg te stoppen en dat lukt nu misschien.... maar uiteindelijk komt deze gebeurtenis steeds heftiger terug in je gedachten omdat je het zo niet verwerkt. Als je er niet met een bekende over wil praten, dan zou ik het met iemand anders doen, zodat je het ook goed kunt gaan verwerken en het een plekje kunt geven. Veel sterkte. En, gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Ik heb dit helaas als kind en tiener ook meegemaakt en ik heb het na de bevalling van ons tweede besproken met de gynaecoloog. Tijdens de bevalling kwam er toch wel wat naar boven..... Het helpt nu echt tijdens deze zwangerschap.
Zo te zien en na te rekenen is dit wondertje van jou en je vriend. Van harte gefeliciteerd. Maar ik zou toch zeker aangifte doen en hier met je vriend erover hebben. Dit gaat je opbreken, ik heb ook altijd mijn hoofd in het zand proberen te steken. Maar het komt er op een dag uit en met een zwangerschap en de daarbij behorende hormonen, meid daar heb je je energie wel voor nodig, zonder andere ellende.
Meid, weet haast wel zeker dat het van je vriend is. Maar dit hou je niet eeuwig vol, zeker niet met de hormonen die door je lijf gaan gieren. Zou het toch gaan bespreken met je vriend en samen beslissen of jullie alsnog aangifte gaan doen, maar zoiets moet je niet alleen (willen) dragen.
Dank jullie wel allemaal voor de reactie's en de warme woorden. Niemand weet ervan zelfs mijn vriend niet. Het is erg lastig aangifte te doen, aangezien ik niet weet wie het was. Ik was met een vriendin bij een verjaardag en daar bleven we slapen. Zij sliep bij een gozer op de kamer en ik lag alleen. Er bleven heel veel mensen slapen, waaronder veel mannen. Ik kon niemand daar, ik was met mijn vriendin meegegaan om haar gezelschap te houden, omdat zij er ook niet veel mensen kon. Het is in de nacht gebeurd, werd er wakker doorgemaakt zeg maar. Ik probeerde die ochtend erna echt op te letten wie zich anders zou gedragen, maar dat kon ik niet echt ontdekken. Ik ga er denk ik wel met iemand die ver van me af staat mee praten, misschien dat dat me "genoeg" zou helpen. Nogmaals dank jullie wel allemaal!!
Als het op een verjaardag is gebeurd waar een aantal mensen bleven slapen kan er vast wel achterhaald worden wie je.dit heeft aangedaan?? Maar goed, als.je er niks aan wil doen is dat je eigen keuze. Mischien wel.even handig om je op bepaalde soaas te laten testen.. Zal vast niet de eerste keer zijn dat die dit flikt..waarschijnlijk ook niet de laatste.. En geloof aub de voorgaande verhalen/ ervaringen. Dit is niet te verwerken door te doen alsof het niet gebeurd is of het weg te stoppen. Sterkte en een fijne zwangerschap Gefeliciteerd
Allereerst sterkte, dit is heel heftig om mee te maken. Ik spreek helaas uit ervaring, ik kon die gene wel. Ik heb zeker 6 jaar mijn mond gehouden. Dacht altijd dat ik er geen last van zou hebben. Nu 'vertrouwde bekende' het weten is mijn leven een stuk makkelijker geworden. Dus juist met je vriend bespreken. Zo kan hij omgaan met jou gevoelens (en die gaan zeker nog komen!) Ik denk wel dat jou kindje van je vriend is. Ps aangifte hoef je niet te doen. Dit heb ik ook niet gedaan.
Vertel het alsjeblieft aan je vriend. Ik weet dat het pijnlijk en moeilijk is maar stel je voor dat jullie gezellig aan het klussen zijn en jij krijgt een flashback waardoor je in paniek raakt, je vriend weet nergens van en schrikt zich rot en vraagt wat er is en kan dan denken dat aan hem ligt. Als je het hem verteld kan hij er rekening mee houden en er zijn voor je als je een flashback krijgt. En dan dit: schaam je niet! Jij zat op geen enkel moment fout, dat was de dader! En gun die e*kel het niet dat jij er aan onder doorgaat, dat is ie niet waard! Denk maar zo; mijn lichaam heb je gepakt maar mijn geest en kracht om door te zetten krijg je nooit!
Ik denk echt dat het goed is als je met iemand gaat praten zoals je zelf oppert maar vertel het ook aan je vriend! Hoe moeilijk ook. Hij moet weren wat je hebt meegemaakt zodat hij rekening met je kan houden. Ik denk dat je het nog moeilijk gaat krijgen en dan is het ook niet eerlijk tegenover hem dat hij van niets weet.
pff wat verschrikkelijk zeg. Denk wel dat je misschien met een psycholoog hierover moet gaan praten,anders zul je hier later erg veel last van krijgen maar na het zien van de data's is het inderdaad van je vriend,gelukkig. Van harte gefeliciteerd! en geniet er maar lekker van meid