hoi meiden. ik heb de eerste kuur van clomit erop zitten. ik jheb een eisprong gehad! op dag 9 ik zit nou op dag 21. heb veel last van mijhn buik en mijn onderug. toch kon ik niet wachten dus heb ik net een testr gedaan. en oik zag (echt een heel icht streepjuh) je moest goed kijken of het echt zo was.mijn vriend zag het ook dus het licht niet aan mij. maar echt heel licht . kan het njou zo zijn of owrden we gek...en willen we gewoon het streepjuh zien alvast bedankt
Ik zou voor alle zekerheid over een paar dagen nog een keer testen. Als je zwanger bent, dan zal hij vast dikker worden Hoop het voor je dat je zwanger bent
Dat is dan weer het linke van te vroeg testen he Als het streepje er is.....is er in principe hCG aanwezig en dus een zwangerschap. Inderdaad, over een paar dagen nog eens testen. Als dit streepje er is, dan moet hij duidelijker gaan worden! Heel veel succes
hoi meiden.... ik heb het 3 dagen weer geprobeert maar komt nog niks te staan en ben ook nog niet ongi.. wat mowet ik doen?
stond er zwanger op! oh geweldig meid wat super gefeliciteerd geniet er lekker van met zijn tweeen oh wat super liefs