Naproxen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mirre, 17 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Zoals velen van jullie weten heb ik morgen (het languitgestelde) HSG onderzoek :(
    Ik heb Naproxen voorgeschreven gekregen van de gyn.....2x 250 mg.
    Nu "dacht" ik dat ze zei ...de avond tevoren ...dus vanavond eentje innemen en de andere 1.5 uur voor het onderzoek.
    De avond tevoren (nu) heeft toch geen enkele zin!?
    Je zou eerder denken morgenavond als ik nog pijn zou hebben ...na...het onderzoek :(

Wie heeft er ook een HSG onderzoek gehad en hoeveel Naproxen mg hadden jullie, en wanneer ingenomen?
    Zelf denk ik dat ik nu niks inneem en gewoon morgen totaal 500 mg 1,5 uur voor het onderzoek.

Wat denken jullie?

Liefs Mirre

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik had er maar 1. weet niet meer de hoeveelheid.
    ik heb die 1,5 uur voor de hsg genomen.

Ik denk dat je de gyn's advies moet opvolgen. eentje vanavond (het is namelijk een onstekingsremmer en een pijnstiller) en eentje morgen voor de hsg.

zet em op he?

3. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ik heb hetzelfde voorgeschreven gekregen. Zou dus nu wel vast wat nemen. Naproxen is ook bij de drogist te koop dus als je na die tijd nog nodig hebt, kun je altijd halen.

Bij mij is het onderzoek trouwens uiteindelijk wegens zwangerschap niet doorgegaan.

Veel succes!

4. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Misschien heeft hij hem wel voor vanavond voorgeschreven, zodat je goed in slaap kan komen. Ik zou ook het advies van de arts maar opvolgen. Hij/zij zal er vast een goede reden voor hebben.

Ook ik heb naproxan gehad, ik moest het 1 uur van te voren innemen en evt achteraf.

Sterkte!

5. Niet meer actief

Ik heb vorig jaar een HSG gehad. Ik had deze toen om 13:00 ik heb thuis om 11:00 uur een pilletje genomen (naproxen) en om 12:00 nog eentje. Maar de pijn was echt heel erg, duurde een minuut of 5.

6. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    En bij mij was er wel een beetje pijn. Maar omdat het zo kort was, was het wel vol te houden. Maak je er astjeblieft niet bezorgd om Mir. Gebeuren moet het toch.

Deel Deze Pagina