Hier ook D&V. Daarnaast hele andere forums. Schrijven Online, Onweer Online. En nog wat accounts elders waar ik nooit kom omdat ik het niet interessant vond . Maar qua zwangerschap e.d. alleen deze en D&V dus.
Ik zit nog op het kippen forum,maar al lange tijd niet meer actief.. En op een amerikaanse auto forum..
Ik zit ook op D&V en nog wat andere fora die niet met ZP te vergelijken zijn (maar overal niet heel actief, niet zo veel tijd meer voor).
Ja het club gedeelte bij Wattpad sinds kort. Ik heb gemerkt dat het helpt om daar deel te nemen aan de clubs. Heb nu ook veel meer reads bij mijn boek. Verder nergens, geen tijd voor en zin in. Viva heb ik wel eens gekeken, maar vind daar niks aan.
Nee, ik zit niet op een ander forum. Maar ik lees wel af en toe op het Viva-forum. Ik schrijf daar niet mee en heb daar ook geen nickname. O wacht. Dat klopt niet! Ik kom nog wel voor op een ander forum! Me jaren geleden ook op Kindje op Komst-forum aangemeld, hooguit 100 berichtjes gepost daar en sinds een paar jaar daar niet meer actief. Moet mijn account daar maar eens verwijderen .
Girlscene, maar ik ben er niet meer echt actief omdat er voornamelijk jonge meisjes zitten. Verder piercingforum en naturallycurly, een forum over krullen dus. Ik heb nog wel wat accounts op andere fora, o.a. over bakken, maar daar ben ik niet actief.
Nee, zp is het helemaal. Oeps, niet helemaal waar. Ik sta ook geregistreerd op kindje op komst, maar eigenlijk kom ik daar nooit. Paar berichtjes geplaatst ooit.
Diverse fora, allemaal verschillende onderwerpen. Bij een enkele ben ik actief, andere zijn weer om af en toe een vraag te stellen. Daarnaast beheer ik zelf nog een forum.
Ja op viva, vooral lezen (ze zijn daar niet altijd even vriendelijk) En op het hb-kind-forum, vooral voor advies en veel lezen
Jarenlang heel actief geweest op babyprikbord (van startpagina) maar dat is helaas ter ziele gegaan. En voor de mensen die het hier soms pittig er aan toe vinden gaan, op baby had je veel vaker een klapstoel en popcorn nodig voor een avondje rellen
Yep, al is dit het forum waar ik het meest actief ben. Verder Viva en een aantal fora over bepaalde spellen/hobby's. Oh, en ik heb ook een zwangerschapsforum voor Oostenrijk geprobeerd, maar manmanman.. Was er na een paar berichtjes alweer helemaal klaar mee.
Ik was altijd heel actief op een speciale-tak-van-zwanger-worden-forum (niet nader te noemen). Heel gezellig en we hebben elkaar door dik en dun gesteund. Het was een relatief klein forum wat nu helaas helemaal ingekakt is maar de oude garde heeft elkaar op FB gevonden. Via een FB-groep forummen we verder. En op het freya forum ook geschreven maar wat minder actief. Beide ben ik nu al zo'n 2 jaar nauwelijks meer te vinden. Dit forum juist sinds 2 jaar.
Op via, maar ik post er niet zo veel. Vind het er niet altijd even gezellig. Verder lees ik op bokt en post ik op mamalife.
Ik zat op bokt en ik zit nog op een meteo forum. Verder ook een tijdje viva maar wat een 'bijzonder' forum. Zoveel kortzichtigheid, vooroordelen en agressie. No thanks ✋🏻