hoe zand uit zwembroek?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Ellen291982, May 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Emma speelt in haar zwembroekje lekker buiten en komt dan ook bij zand en op tegels. Hierdoor komen er vlekken in haar zwembroek. Maar hoe krijg ik die eruit?

We spoelen het broekje steeds uit en laten hem in water liggen.

Omdat je geen wasmiddel mag gebruiken wat kan ik wel gebruiken?

2. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

Jan 17, 2010
    3,076
    0
    0
    Ik doe er vaak een beetje water op met afwasmiddel.
    Even een uurtje laten intrekken en klaar.
    Dit werkt bij mij beter dan de dure middeltjes!

3. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Waarom mag je geen wasmiddel gebruiken?

4. Sensea

Sensea Niet meer actief

geen wasmiddel??? ik gooi het altijd gewoon in de machine hoor.

5. tulip

tulip Niet meer actief

ik gooi het ook gewoon in de wasmachine, maar ik heb nu een aparte bikini voor het strand, ze gaat daar overal zitten en die krijg ik echt niet meer schoon.

6. Sensea

Sensea Niet meer actief

het zal wel slecht zijn voor de elasticiteit natuurlijk dat wasmiddel. maar goed, hoelang kan een kindje dezelfde maat aan. in notime zijn ze weer te klein en moet er een nieuwe komen.

7. Ellen291982

idd had altijd geleerd dat je ze niet mag wassen met wasmiddel ivm de elasticiteit en dat het slecht is voor de stof.

@blub klopt ook normaal. Grappige is wel dat Emma dezelfde zwembroek als vorig jaar aanheeft.
    Ik heb al nieuwe gehaald, dacht ook dat de ouden niet meer zouden passen.

Ik ga het eerst eens proberen met de tip van het afwasmiddel. Anders gewoon in de was. Ze heeft gelukkig meerdere

8. misa

misa Niet meer actief

Niet met wasmiddel? Had ik nog nooit gehoord. Nou ik zwem elke week en dus wordt zijn broekje en mijn bikini elke week gewassen.. :) Gaat wel goed! En anders mogen we af en toe mooi een nieuwe! ;)

9. Ellen291982

misschien dat dat echt van vroeger is dan haha! heb het ook nooit geprobeerd maar kan dus gewoon. En ik maar moeilijk doen met de handwas haha!

10. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    Ik kreeg de tip om het te wassen met shampoo. Hier gaan ze dus mee onder de douche na een dagje strand. Helaas krijg je het zan er niet mee uit. Daarom koop ik ook geen wit zwembroekje meer voor haar.

11. Ellen291982

hihi was aan het typen maar dan op het verkeerde forum haha oeps:p
    gelukkig kon ik wijzigen

12. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

Jan 17, 2010
    3,076
    0
    0
    Ellen, heb je het er uit gekregen met afwasmiddel?

Vaak staat er in het labeltje dat wasmiddel (wasmachine) inderdaad slecht is voor de elasticiteit. dat is bij mij ook bekend. Zwemkleding kan dan ruimer, slobberig gaan zitten.

13. adi

adi Niet meer actief

Oh, ik heb altijd al onze zwemkleding in de wasmachine gewassen, nooit iets van gemerkt.

14. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Altijd in de wasmachine en het zwembroekje van zoonlief is zelfs al eens mee gegaan de droger in niks van te zien en te merken hihih.
    ;)

Had er ook nog nooit van gehoord.

15. Ellen291982

@mamavanmeisje ja ken het nog van mijn moeder die zei dat altijd. Heb hem er nu inzitten. vanmiddag ws even te drogen hangen en kijken wat het is geworden

Share This Page