Zit me niet lekker

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Isis26, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Mijn zoontje krijgt vanaf 3 weken friso comfort omdat hij spuugde. Maar er knaagt toch altijd iets aan me dat hij misschien wel kma heeft

-zijn poep ruikt altijd zuur;
    - niest altijd na de voeding;
    - vaak verstopte neus;
    - droge schrale wangetjes;
    - last van darmen met benen spartelen en laat veel scheetjes

Hij wordt nooit tevreden wakker en is na de voeding ook snel huilerig. Hij kan nooit eens relaxed bij je zitten altijd maar gespannen. Hij krijgt al tijdje nexium.

Vind hem gewoon nog niet tevreden. Heb hem net een fles pepti gegeven wat hij niet helemaal opdrinkt, volgens mij omdat de smaak anders is?? Hij heeft nog niet geniest en viel als een blok in slaap.

Heb vorige week ook al eens een fles pepti gegeven maar toen stopte hij op de helft met drinken en heeft 3 uur gekrijst. Probeer het nu dus weer...hopelijk kan hij meer ontspannen nu.

Herkent iemand zich in mijn verhaal? KMA is trouwens niet onbekend hier want ik heb als baby zeer ernstige KMA gehad en mijn oudste kreeg vanaf 6 mnd eczeem op armen en benen en heeft baby astma maar is nooit op KMA onderzocht hij was altijd zo tevreden en deed het goed op de nutrilon HA en de eczeem verdween weer op een gegeven moment.

2. Yukl

Yukl Niet meer actief

Je moet pepti wel de kans geven, het gaat niet altijd direct na 1 fles goed. Toevallig zijn wij vandaag bij de kinderarts geweest en die zei dat het soms wel 2 weken kan duren voordat je echt goed effect ziet. Sommige kinderen moeten erg wennen aan de wisseling van voeding waardoor klachten in het begin blijven bestaan.

Mijn zoontje dronk de flessen pepti de eerste 2 dagen ook niet zo. Vandaag is de derde dag en nu gaat het een stuk beter. Maar we weten nog niet of hij inderdaad KMA heeft. Ik schat de kans niet zo groot, maar ik wil het graag kunnen uitsluiten. We moeten de voeding 6 weken geven en daarna wordt er eventueel een afspraak gemaakt voor een dubbelblinde provocatietest in het ziekenhuis. Pas daarna wil de kinderarts een machtiging voor de verzekering uitschrijven.

3. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Hij laat steeds de helft staan en gaat dan huilen, hij heeft nog honger alleen de fles drinkt hij niet. Ik word zo onzeker door dit hele gedoe steeds

4. Yukl

Yukl Niet meer actief

Oh dat is lastig zeg... Mijn zoontje dronk dus ook minder, maar had daarna dan ook geen honger meer. Maar nu is hij sowieso een hele slechter drinker. Heb je hierover contact met je huisarts of het CB aan wie je het kan vragen? Hopelijk herkent iemand op het forum het en kan je verder helpen...

5. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    fles weigeren is ook een symptoom van kma, mijn zoontje heeft ook kma en overstrekt zich, vaak erg onrustig na de fles, veel huilen winderig veel last van buikkrampen en eczeem op zijn wangen (atopsch eczeem) ik gebruik sinds vandaag de nutrimagen dus ff afwachten hoe die hier op reageet , tot nu toe wel goed! want met de friso alergy care was die ruim 1 week aan de watere dunnen diaree.

6. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Hij vind het gewoon vies! Ik gaf hem namelijk daarna gelijk beetje oude voeding en dat ging er gelijk in.

7. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    ja dat kan natuurlijk ook! ze moeten heel erg wennen aan de smaak, gelukkig heb ik daar geen last van met me jongste die krijgt nutramigen lgg lupil maar bij me middelste die kreeg de normaale nutramigen die vond het ook zo vies! maar ja het stonk ook behoorlijk die voeding dus was tebegrijpen dat die het vies vond.

Deel Deze Pagina