heb hier echt geen woorden voor ! wordt er zelfs een beetje verdrietig van en zijn zoveel mensen die zo graag een kindje willen .... heb dit allemaal zo gelezen en ook over dat roken heb er geen goed woord voor over . sorry het spijt me dat ik het zo moet zeggen ,maar doet me echt pijn !
Als ik aan dat kindje denk dat komen gaat, wordt ik gewoon verdrietig! mijn god... ik hou m'n hart vast. ik heb er nu al medelijden mee. Verschrikkelijk gewoon.... Diep en diep triest vind ik dit.
Laten we nu maar hopen dat ze er het beste van gaat maken meiden! Ik geloof ook wel dat de WIL er is, maar denk dat ze de weg erheen niet goed weet en daarom hamer ik er nog steeds op dat ze hulp, GOEDE hulp moet zoeken! ZSM!
O pardon dat wist ik niet. Dacht dat dat niet kon moet je nagaan hoe vaak ik op het forum iets getypt heb.
en mischien is het slim om hier om het forum te stoppen en aan jezelf te gaan werken ,je zit je nu alleen maar op te fokken en geloof dat is ook al niet goed voor je kindje ! veel geluk!
mamakitty en bengeltje. Ik word gewoon melig van jullie. hahaha. Ja, het is inderdaad te hopen dat de ts toch gaat inzien dat hulp en zelfhulp de enige manier is om dit te gaan redden. Simpelweg met psycholoog heb ik al gehad te antwoorden(door ts).Dat is dus duidelijk niet volwassen omgaan met je problemen, denk er in ieder geval over na. Ja ik heb ook mijn hele leven al fysiotherapie over hoe om te gaan met mijn lijf. Maar loop nu toch echt weer bij een fysio omdat je lijf en leven nu eenmaal veranderd tijdens een zwangerschap.
O nee .. Opfokken doe ik niet om zoiets hoor ik weet namelijk wel beter! Ik voel me goed en ben erg gelukkig. Weet namelijk als ik er zelf achter sta dat het me gaat lukken waar jullie nog versteld van zullen staan !
zo goed en gelukkig kom je niet over........ nogmaals: ga hulp zoeken, dit kun jij niet alleen (en nee, je vriend kan je hiermee niet helpen)
kimmurd, Wij willen je allemaal helpen, (want je vraagt om hulp) Maar dan moet je het ook kunnen accepteren, dat we niet allemaal met jou eens zijn! We hebben al vaak genoeg gezegd, dat je het beste PROFFESIONELE hulp kan gaan zoeken, Wij zijn mensen die Zwanger zijn/ zwanger willen worden! WHAT EVER MAAR geen PROFFESIONELE instanties! Ik hoop dat je toch hulp gaat zoeken, want ook jou kindje verdient een fijne jeugd..!
daarom .. Jullie geven voorordelen .. terwijl ik weet dat ik het zelf alleen aan zou kunnen. Ja me vriend die zou me misschien niet kunnen helpen maar toch steunt tie mij heel erg! .. en ik ben er van overtuigd dat ik het wel kan ! Niet net als dat ik mensen ken die daarna afstand willen doen dat ze depri raken .. want zo ben ik niet en zo word ik niet ! mijn kind gaat het goed krijgen ,, hoe dan ook
Je hoeft ons niet verstelt te doen staan. Doe dat voor jezelf maar, veel belangrijker. Als je nou dit hele topic je eigen antwoorden terug leest heb je dan ook niet zoiets van: ik spring elke keer in de verdediging maar neem niets aan? Hoe wil je jezelf dan helpen en/of volwassen noemen?