Zit met een probleem HELP MIJ

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kiimmurd, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Nee dat vind ik ook. Als je vrijwillig hebt meegedaan kun je achteraf niet zeggen dat het misbruik was.
    That's all I have to say about it

2. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Zou wel slim geweest zijn he? Er bestaan nog steeds SOA's!
    Als je echt van deze jongen houdt, vertel je hem wat er gebeurd is.
    Verzwijgen vind ik ook een vorm van liegen. Als je het niet vertelt, zal het aan je blijven knagen.
    En als die andere jongen je echt heeft misbruikt, moet je aangifte doen, simpel.
    Ik wens je het beste en een goede zwangerschap!

3. Kiimmurd

Kiimmurd Actief lid

28 mrt 2007
    200
    0
    0
    FulltimeMama
    Rotterdam
    Nee .. we begonnen met condoom ..
    maar dat vond hij neit lekker .. !

hij is niet in mij klaar gekomen .. !

4. zogelukkig

Dan kan je dus ook niet zwanger van hem zijn. Voorvocht zit in het rubbertje, klaar dus!
    Maar wel aan je vriendje vertellen, het was uit. Echt doen, eerlijkheid duurt het langst!

5. Kiimmurd

Kiimmurd Actief lid

28 mrt 2007
    200
    0
    0
    FulltimeMama
    Rotterdam
    nee .. voorvocht zat niet in het rubbertje want hij vond het niet lekker dus hebben we nog zonder condoom gedaan

6. tanja1979

tanja1979 Actief lid

3 okt 2008
    217
    0
    0
    Ik zou het toch aan je vriend opbiechten,hoe moeilijk het ook is,want stel je voor dat je vriend het van iemand anders bv. die jongen te horen krijgt. :cry:

7. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Je hebt dus geen condoom gebruikt...
    Dan vind ik helemaal dat je het moet vertellen aan je vriend.
    Voor 't zelfde geld heb je een SOA en heb je die gegeven aan je vriend.
    Vergeet niet dat je zwanger bent en dat elke SOA gevaarlijk kan zijn voor je kind.

Nogmaals...ik denk dat t van je vriend is...dat is het antwoord wat je wilt hebben. Haalt niet weg dat iedereen zijn mening hier mag geven dat je knap stom bent geweest (niet alleen om vreemd te gaan maar ook om geen condooms te gebruiken)
    Hopelijk denk je (mocht er een volgende keer komen) 2x na voordat je het doet. Gelukkig weet je zelf ook dat je stom bent geweest!

Sterkte in de toekomst!

8. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Enige dat ik kan zeggen is dat het niet er slim is dat je het zo hebt gedaan maar dat wist je zelf ook al.

Snap je haast om zwanger te raken eigenlijk niet zo.

Leeftijd doet voor mij niet ter zake begrijp me niet verkeerd maar als je relatie net over was, je meteen met een ander de koffer in duikt lijkt dit me niet het moment om aan gezinsuitbreiding te werken jullie hebben immers nog tijd genoeg om aan de relatie te werken en als die niet goed is dan ben je over 1 jaar alleen met je kind want de grootste relatie test is wel een kind!
    that's all .

Maar ik geloof niet dat je zwanger bent van die andere kerel.

9. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Oke.

ben je normaal ongesteld geworden na die ene keer sex met die andere jongen? Dan niks aan de hand en ben je gewoon zwanger van je vriend.
    Wat ik dus ook denk!

Maar wrom ben je zo bang het tegen je vriend te vertellen? Jullie waren uit mekaar. Dan mag jij zelf weten met die jij naar bed gaat en wie niet! Als hij daar boos om word en jou misschien verlaat? Sja, dan kun je hem beter kwijt zijn denk ik.

Je moet het sowieso zeggen tegen hem omdat jullie beide op soa's gecheckt moeten worden...

Maar nee, ik denk niet dat je zwanger bent van die ene jongen.

ben het wel met bengeltje eens.....voor sex heb je 2 mensen nodig en jij bent erin meegegaan...dronken of niet, dat vind ik geen excuus.

10. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    sja, ik zeg maar ff niks hihi.....leeftijs en zwanger raken en helemaal in deze omstandigheden...hmmmmm....kan beter ff mijn mond houden denk ik. 8)

11. zogelukkig

Haar verloskundige zal er straks ook naar vragen en er wordt op SOA's getest in de verplichte bloedtest, dus.... beter maar open kaart spelen voordat je met je mond vol tanden komt te staan!

12. Mommy2be

Mommy2be Bekend lid

13 mrt 2008
    528
    0
    16
    Ik denk niet dat je op verwijten aan het wachten bent, maar het is toch wel een lelijke fout. Ik snap niet dat als je zogenaamd toenadering zoekt bij je beste vriend als het eve uit is tussen je huidige vriend, dat er meteen seks van komt. Sorry maar als je daarmee toenadering zoekt bij iemand, dan weet je gewoon dat ie niet te vertrouwen is. Maar goed, het is nu gebeurd.

Als je zegt dat je ongesteld bent geweest nadat je gemeenschap hebt gehad met die ene ''vriend'' en daarna pas zwanger bent geraakt sinds je weer terug bent bij je vriend, dan denk ik dat je wel 100% zwanger bent van je huidige vriend. Maar wacht nog maar af tot de echo.

13. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Nou ja tuurlijk zegt leeftijd wel wat over je gedrag en doen en laten, maar ook niet bij iedereen hé ;)
    Ik zou dit namelijk niet doen toen ik 18 was, vandaar dat ik niet alle dames met die leeftijd over 1 kam scheer, snap je :)

14. Mommy2be

Mommy2be Bekend lid

13 mrt 2008
    528
    0
    16
    Leeftijd zegt maar een paar procent over je gedrag mamalieske. Ik zelf ben 19 jaar, en ik kan mezelf soms niet vergelijken met sommige dames van 18/19, en dat zeg ik gewoon heel eerlijk. De een is 24 en denkt nog als een 17 jarige, en de ander is 18 en denkt misschien als een 30 jarige bij wijze van. Het verschilt allemaal per persoon. De een gebruikt haar verstand net iets meer dan de ander, ongeacht de leeftijd.

15. Kiimmurd

Kiimmurd Actief lid

28 mrt 2007
    200
    0
    0
    FulltimeMama
    Rotterdam
    Ik heb de verloskundige gebeld .,
    ze vroeg inderdaad of ik normaal ongesteld ben geworden ..
    En ik zeg ja .. ze zeg dan is je vriend gewoon de vader 100 % kan ik het je neit zeggen maar
    Ze zeg naar mijn mening wel .. je zal ander nu 9 weken zwanger zijn ,,
    En dus over 3 weken voelen dat je baarmoeder veplaats bij je schaambot ..
    Ofzoiets ,,
    Ze zeg dan ben je dus langer zwanger ze zeg, maar haar mening is dat me vriend de vader is en als ik het zeker wil weten kan dat pas na de bevalling .. !
    Ben wel blij met het nieuws .. en hoop dat de verloskundige .. echt heb gezegt wat ze denk .. !

16. Kiimmurd

Kiimmurd Actief lid

28 mrt 2007
    200
    0
    0
    FulltimeMama
    Rotterdam
    Oja over leeftijd gesproken .. ik ben 18 ja ,,
    maar ben volwassen in het doen en laten dit is inderdaad een goeie domme fout geweest ! ,,
    Soms heb ik wel eens het verstand van een kind van 12 ..
    Mijn vriend is 30 ..
    heel leeftijd verschil .. maar door hem ben ik anders gaan denken ..
    zijn gedrag is afen toe ook 18 .. daarom passen we bij elkaarr .. ! ..
    En wat mijn fout is geweest is erg dom .. en heb er met heel me hartje spijt van !

17. Kiimmurd

Kiimmurd Actief lid

28 mrt 2007
    200
    0
    0
    FulltimeMama
    Rotterdam
    De verloskundige zei van als ik dus ongesteld ben geweest.. 10 september ,,
    Dat ik dan een nieuwe eisprong krijg en dat eitje is bevrucht .. ze zeg dan kan het niet van die jongen zijn maar van je vriend waar je mee gevreeen heb klotp datt ?

18. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Dat zeg ik de ene 18 jarige is de ander niet

19. Mommy2be

Mommy2be Bekend lid

13 mrt 2008
    528
    0
    16
    Ligt eraan wat je cyclus is Kiimmurd maar ik denk wel dat je gewoon zwanger bent geraakt van je vriend. Maar dat neemt niet weg dat je een lelijke fout hebt gemaakt en open kaart moet spelen met je vriend. Dat het kind van je huidige vriend is maakt het niet allemaal ineens goed denk ik.

20. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ja zoals ik al zei, lijkt mij niet dat het van die ene dronken nacht is geweest.

Maar nogmaals; je zult wel open kaart moeten spelen met je vriend, want jullie moeten je beide testen op soa's en je verloskundige gaat ook een VERPLICHTE bloedtest doen, waarin ze ook kijken naar hiv en soa's, dus stel dat daar iets negatiefs uit komt, kun je beter nu open kaart spelen met je vriend. Wel zo netjes ook denk ik en op tijd.

Deel Deze Pagina