Zit met een probleem HELP MIJ

Discussion in 'Zwangerschap' started by Kiimmurd, Oct 17, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kiimmurd

Kiimmurd Actief lid

Mar 28, 2007
    200
    0
    0
    FulltimeMama
    Rotterdam
    Jaa mijn cyclus is gewoon 28 dagen ben gewoon om 4 weken ongesteld

2. Mommy2be

Mommy2be Bekend lid

Mar 13, 2008
    528
    0
    16
    Nou dan, waar maak je je zorgen om los van dat je een fout hebt gemaakt? Maar is het niet verstandig geweest als je gewoon voorbehoedsmiddelen hebt gebruikt, ook al is het je vriend. Je relatie met hem is nog niet stabiel, er kan nog van alles gebeuren, zeker nu je met een ander in bed bent gedoken.

3. Kiimmurd

Kiimmurd Actief lid

Mar 28, 2007
    200
    0
    0
    FulltimeMama
    Rotterdam
    dus het is uitgesloten ? :D ?

4. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Lijkt me wel.

Maar reageer je ook nog op de soa's en hiv verhalen?
    Of boeit dat je niet en is je enige probleem of het kind wel van je vriend is?

5. Kiimmurd

Kiimmurd Actief lid

Mar 28, 2007
    200
    0
    0
    FulltimeMama
    Rotterdam
    Jaa .. dat wordt tog getest bij de bloed test ? bij de verloskundige ?

6. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

Jan 16, 2006
    3,608
    4
    38
    Female
    Turkije
    Ik zou maar snel open kaart gaan spelen..want er hoeft hier maar een iemand te zijn die jou herkent op de foto in je album en het je vried verteld ben je nog verder van huis.
    Je kunt dus beter zelf eerlijk zijn.

En wacht nou maar gewoon de echo af. Ga als je straks 9 weken bent voor een echo omdat je wilt weten hoelang je zwanger bent. als je dan echt op de 9 weken zit dan weet je dat het van je vriend is.
    maar denk wel dat het van je vriend is.

7. Mommy2be

Mommy2be Bekend lid

Mar 13, 2008
    528
    0
    16
    Als jij zegt dat je gemeenschap hebt gehad met die ene ''vriend'' en kort daarna ongie bent geworden en vervolgens weer terug bent bij je vriend en in die maand zwanger bent geraakt, dan lijkt t me meer dan logisch dat je van hem bent zwanger geraakt, aangezien je gemeenschap hebt gehad met die andere na je eisprong, kort voor je maandstonden. En je zegt dat je een regelmatige cyclus hebt van 28 dagen. Ik wil je niet voor niets ''blij'' maken, maar dat lijkt me toch wel het meest logische vind je niet?

8. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

May 8, 2008
    4,332
    0
    0
    :confused: :confused: :confused:

Maar om op je vraag terug te komen, ik denk ook dat het van je huidige vriend is. Je bent immers gewoon ongesteld geweest. Mocht je echt al verder zwanger zijn, dan zal de echo dit wel uitwijzen. Ook vind ik dat je het wel tegen je vriend moet zeggen, als je het blijft verzwijgen blijf je wellicht met schuldgevoel zitten of hij hoort het alsnog van iemand anders en dan ben je verder van huis.

PS: zou je je berichtjes voortaan even willen nalezen voordat je ze post? Er staan erg veel spelfouten, typfouten en msn-taal in, erg lastig om te lezen. ;)

9. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    toCH is het woord...zucht wat is dat toch met al die tieners die geen normaal woord nederlands kunnen schrijven? zucht, je bent de zoveelste al..maar goed.....

De vk gaat een bloedttest doen in het begin, die is verplicht. Ze kijken daarmee OOK naar hiv en soa's.
    Stel dat je een soa hebt, is dat gevaarlijk voor jou, je kindje en je vriend.
    Vandaar dat je beter nu open kaart kunt spelen, beide je laat testen, dan ben je en eerlijk en soa's voor of op tijd behandelen.

en idd, die foto van jou en je vriend zou ik na deze postings maar weghalen in je album....

10. Mommy2be

Mommy2be Bekend lid

Mar 13, 2008
    528
    0
    16
    Misschien ziet ze in dat ze een grove fout heeft gemaakt, maar denkt ze dat als het kind van haar vriend blijkt te zijn de fout minder groot is? Ik weet niet hoor, zo komt ze wel over :(:

11. Mommy2be

Mommy2be Bekend lid

Mar 13, 2008
    528
    0
    16
    :) :)

12. Kiimmurd

Kiimmurd Actief lid

Mar 28, 2007
    200
    0
    0
    FulltimeMama
    Rotterdam
    Oke. sorry zal ik doen !
    Ik ga het me vriend opbiechten .,
    hopen dat tie me niet het huis uit gooi ! ..
    Maar dat denk ik niet als ik hem gewoon vertel hoe of wat !

13. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Sja, sommige tieners ;) :p

14. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Kiimmurd... ik zat al op mijn handen bij het lezen van dit topic om toch maar niet te reageren, maar nadat ik las dat je vindt dat je wel erg volwassen bent, kan ik het toch niet laten: jij bent absoluut niet volwassen: een volwassen vrouw kiest er niet voor om zo dronken te worden dat ze zulke stomme dingen gaat doen, om er vervolgens geen verantwoordelijkheid voor te nemen en die in de schoenen te schuiven van die vriend met wie je naar bed bent geweest... We doen allemaal wel eens stomme dingen, dat mag, dat is menselijk, maar neem daar dan ook je verantwoordelijkheid voor en zeg: IK ben stom geweest, het was MIJN verantwoordelijkheid, enz.

Verder vind ik dat je je onvolwassenheid op drie manieren wel heel erg tentoonspreid: je gaat geen kind proberen te krijgen met iemand met wie het net uit was, een volwassen vrouw weet hoe het met cyclussen en sex enzo werkt en doet niet zo vreselijk overstressed door zelfs de deskundige niet helemaal te geloven en (naar aanleiding van je andere topic) een volwassen vrouw gaat dan niet lopen janken dat het stoppen met roken vervolgens zo moeilijk is....

Het spijt me heel erg dat ik het zo moet zeggen, maar volgens mij heb je dit met je eigen gedrag opgeroepen en ik hoop dat je -for the sake of your child- de komende 8 maanden hard gaat werken aan wel volwassen worden....

15. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    sja, jullie waren wel uit mekaar, dus hij kan er niets van zeggen.
    Wel kan hj boos worden om het feit dat je onbeschermde sex hebt gehad en het hem niet verteld hebt en je niet eerst hebt laten testen (en hem).......
    Daar zou ik persoonlijk echt boos om worden...iemand anders zou door haar domme fout jou een soa geven of misschien wel erger.....

16. raspberry

raspberry Niet meer actief

By the way: dat kind is echt niet van die loser die dronken vrouwen in bed lokt.... Je bent tussendoor ongesteld geweest...

17. Kiimmurd

Kiimmurd Actief lid

Mar 28, 2007
    200
    0
    0
    FulltimeMama
    Rotterdam
    Nee de fout is net zo groot ..
    als het toch van me vriend is !
    maar daarom heb ik ook een schuld gevoel .. !
    En maak niet uit hoe ik het went of keert .. de fout blijf dom en stom ! ..
    En die msn taal is nu ook omdat ik het me zelf zo verwijtt .. dat ik zo boos ben dan kan ik neit normaal typen !

18. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

May 8, 2008
    4,332
    0
    0
    =D> Amen.

19. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

20. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

Jan 16, 2006
    3,608
    4
    38
    Female
    Turkije
    Ik vind je persoonlijk ook niet echt volwassen overkomen en mamakitty ook IK irriteer me mateloos aan die msn taal en vervolgens in die taal komen vertellen dat ze echt al heel volwassen zijn hoor :S

maar goed dat is natuurlijk absoluut offtopic.

Ik zou je trouwens, als ik je vriend was, wel op straat zetten. Maar goed..hopelijk voor jou denkt hij niet zoals ik.

Share This Page