Je woont vanaf je 8e alleen?! Ik vind dit een steeds vreemder verhaal worden hoor... ik durf het bijna niet te zeggen, maar is dit echt allemaal waar?!
Dit is een typisch verhaal van een kind dat een kind krijgt ben ik bang. en geloof me ik hoop echt dat je vriend bij je blijft, anders krijgt dit kindje ook een waardeloze jeugd
mamakitty kijk BerichtGeplaatst : Vr Mrt 30, 2007 5:47 pm Onderwerp: Vraagjje voor de experts Hallo ben kimberly net nieuw hier Effe ten eerste mijn complimenten vind ht een toffe sitee... Nu effe mijn vraag .. Ik ben 17 jaar oud ben sinds dinsdag avond gestoptt met de pil omdat ik krijg een kindje wil samen met mijn vriend van 28 .. wij zijn er allebei aan toe.. nu zit ik met een probleem er zaten nog wel 7 pillen op me strip ik heb begrepenn dat ik hem af moest maken ... wat ik niet gedaan heb wij hebben deze week al geprobeert natuurlijk..Ik weet dat het verschillend is wanneer je zwanger ken zijn ... maar was deze week het vruchtbaars denken jullie dat ik grote kans heb om zwanger te zijn ben ok nog niet ongesteld ... voel me vandaag heel down maar dat kom denk ik dat ik me ritme kwijt geraakt ben .. of dat er griep heerts kennen jullie mijn helpen dank je wel
Denk dat jullie mij verkeerd begrijpen .. maar maak niet uit .. alles wat ik hier verteld .. ik wordt toch aangevallen .. is het niet op me leeftijd dan wel op me fouten .. ben heel me leven al aangevallen helaas .. Kan er niks aan doen .. misschien ben ik een puber van 14 ... of zo gedraag ik me tenminste .. toch ? Laat ik het anders zeggen .. ik heb momenten ja dat ik onvolwassen ben .. ! en me hele volwassende momenten ! .. En nee meid hoe kan ik nou zwanger zijn op de dronken avond :S .. ik drink bijna geen druppel .. nooit niet .. die avond wou ik van mij schuldgevoel verlost zijn .. ! maar het maak niet meer uit .. het is gebeurd .. en me vriend komt het zometeen direct te weten .. ! Bedankt voor jullie adviezen en kritiek .. ! Helaas moest het zo zijn .. moet 10 x nadenken voordat er iets gebeurtt waar ik later spijt van krijg .. bij deze heb ik dat niet gedaan
Weet je als dit een broodje aap verhaal is, dan vind ik het echt diep triest. Dan ga ik niet eens de moeite nemen om je zogenaamd adviezen te geven. Ach, zelf weten. Misscien kun je contact opnemen met een maatschappelijke werkster?
hahahahahah! heeeel duidelijk! maar denk wwel dat ze een kindje willen maar zichzelf nu probeerd te dekken! maar kijk maar in dr album dat is dr vriend
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat? Nou ik ben dr klaar mee hoor.......wat een kleuter! Laat ze maar hulp gaan zoeken bij dr huisarts....kep nu al medelij met dr kind...
wat een vaag verhaal......komt ook door de taal. Bijkbaar is er iemand die als ze boos is niet meer bij machte is op de juiste letters te drukken...? rozemarijke, you go girl! @TS: een stabiele relatie is voor het kindje erg fijn. Ik heb niet direct de indruk dat jij een stabiele relatie hebt met je huidige vriend. Die ik er wel van verdenk de vader van je kind te zijn. Oh ja...sex zonder condoom, want dat vond hij lekkerder. Ik ben benieuwd hoe lekker jij chlamydia vindt, of nog lekkerder, HIV? Zo lekker kan het niet geweest zijn, denk ik dan. Maar goed, je bent volwassen genoeg (althans, zou je moeten zijn...) om over je eigen gezondheid te beslissen. Jammer dat je ook je ongeboren kind hieraan blootsteld. Over het wel of niet vertellen aan je vriend.....ach, liefde overwint alles ( *proest* )
Sorry, je zegt dat je van je schuldgevoelens af wilde. Is het gemeenschap hebben met een of ander vriend van je DE oplossing, ook nog eens onveilig? Ik dacht dat je stomdronken was, maar neen dus. Jeetje, ik begrijp het gewoon niet, hoe naief kun je zijn?
en moet zeggen dat als ik dit vervolgens leest als reactie op iemand dat ze plezier heeft in sex dan zeg ik dit hele verhaal is bull shit BerichtGeplaatst: Vr Mrt 30, 2007 9:13 pm Onderwerp: Als ik maar plezier heb in de s*x Ik bedoel als het iets later komtt is het tog niet erg ik heb iedergeval een test die negatief is ...
Jaa kloptt ik wou het op me 17de al .. dat was dus maart 2007 maar als je goed kijk ben ik vanaf zaterdag pas weer echt actief ,, op deze site !
Kiimmurd (of wat was je naam ook alweer)? Blijf eens niet zo in die slachtofferrol hangen zeg! Doe er wat mee, ga naar je huisarts en zoek samen met hem/haar hulp, want als jij zó voor je kind moet gaan zorgen...oh oh oh.....
Nou, ook ik ga er steeds minder van geloven... wat voor labiele idioot hebben we hier mee te maken? (Sorry voor de woordkeuze, maar kan er even geen andere woorden voor vinden). Kiimmurd: als dit echt waar is, ga dan alsjeblieft hulp zoeken: stichting Fiom is een goeie... En vanaf je 8e alleen gewoond. Jaja... dan is het helemaal heel volwassen om aan een kindje te beginnen, als je dat allemaal nog moet verwerken... Arm kindje van je, heb nu al medelijden: een labiele moeder die zichzelf niet in de hand kan houden, har verleden niet verwerkt heeft en niet kan stoppen met roken... Lekker...