Meisje, succes in je leven en hoop dat t ooit goed komt en mag je een verstandige denkwijze krijgen zodat je verstandige keuzes maakt in je leven. Denk aan je toekomst en niet aan je lusten! I'm out, doei!
Meiden, dit kind gaat straks opgevoed worden in een pleeggezin, trust me. Kiimmurd, ga hulp zoeken en kruip uit je slachtofferrol wil je, die is erg misselijkmakend. Ik geloof er geen donder van dat je per ongeluk zwanger geworden bent, echt niet, op je 17e wilde je dit al...durf te wedden dat je je vriend er nog ingeluist hebt ook...
Nog steeds reageer je niet op de vraag wat voor bescherming jij en je vriend afgelopen maand gebruikt hebben om niet zwanger te worden.
jaa dat is zo hij is 7 juli 30 geworden .. jullie vinden me een kind .. ja ik ben een kind .. dat in de knoop zit . dit verhaal is waar maar mijn kind ga ik normaal opvoeden ! .. Ik ben namelijk waardeloos opgevoed .. en ik doe het beter ,, daar ben ik van overtuigt ,, ik laat me niet wegjagen .. doordat jullie me alleen zitten af te kraken .. ! Kan er wel tegen ben niks anders gewend !
* geeft een bakje zelfmedelijden aan TS * ik herhaal wat anderen zeiden, maar je zwelgt in zelfmedelijden. Kom op, maak wat van je leven! Ga naar school, bouw aan een toekomst!
zucht.....slachterofferrol! Kappen daarmee! We weten het, je vind jezelf ontzettend zielig. Nee meisje, dat kindje in je buik, die is zielig! ga hulp zoeken via je huisarts. En haal die foto uit je album! Leuk voor je vriend, zo op internet staan! En nogmaals: wat voor bescherming hadden jij en je vriend gebruikt om niet zwanger te worden afgelopen maand?
Heb gewoon geen voorbehoedmiddelen gebruikt nee omdat ik al zolang bezig was en niet wanger geworden ben .. ! Maar nu ben ik het wel en me vriend die wou graag een kindje .. ! En ik was het met hem eens .. ! hij voelde zich al oud .. en daarom wou die het proberen .. nou het is geluktt en wij zijn dol gelukkig ..! Maar dit gesprek gaat uit de hand lopen denk ik ! .. want dit gaat niet meer over wat ik vroeg of waar ik antwoord op wild ehebben helaas
* geeft een -t aan Leeuw * @MaMaKitty: geen voorbehoedsmiddel, ze wil toch een kind? Of snap ik het niet?
Hoe kun je dan zeggen dat het kindje ongepland is? Hoe dom ben jij? Goddamn! Serieus, en dat krijgt een kind! BAH! en je hebt je antwoord gehad. Hetkind is 99% van je vriend en niet van die andere gozer.
Ojaa .. en mamakitty heb al hulp gezocht hoor ..! en heb al maatschappelijk werksters gehad .. ben blij dat ik ervan af ben en ja ken niet zo goed tegen kritiek ..! Maar probeer het beste te doen voor me kindje .. En dit kindje krijg een goed leven en gaat voor geen goud naar een pleeggezin .. al ben ik zelf niet volwassen genoeg me vriend is het wel !
wou je wedden? je kan amper voor jezelf zorgen kind. Fijn dat jouw vriend zo volwassen is, maar ook hij heeft niet nagedacht voor ie aan een kind begon, das duidelijk!