@ ts; Als je vitamine pillen slikt tijdens de zwangerschap, kun je beter vitamine pillen voor zwangere vrouwen slikken. Zitten andere stoffen in. Weet je vriend ondertussen dat je met die andere jongen naar bed bent geweest? Als je niet met een maatschappelijk werkster wilt praten , ga dan in ieder geval naar een psycholoog. Om je verleden te verwerken, maar ook om alles voor je zelf op een rijtje te zetten en misschien je kindje ook de opvoeding te geven die je hem/haar wilt geven. Als jezelf geen opvoeding hebt gehad zoals je nu zelf wilt gaan opvoeden, heb je veel informatie/hulp nodig om dat straks wel te kunnen doen. Veel vrouwen hebben het tijdens de zwangerschap zwaar met hun emoties en als jij zoveel heb meegemaakt kan het in ieder geval geen kwaad om te gaan praten met een psycholoog. En ga veel lezen in boeken! over de zwangerschap. Dan weet je een beetje wat er gaat gebeuren en leer je ook je msn taal een beetje af(of neem eventueel je nederlands boek opnieuw door), want doordat je msn taal veel gebruikt weet je niet echt meer hoe je een volledige zin opstelt en als jij dat niet weet, hoe wil je dat dan goed doorgeven aan je kindje, dat gaat simpelweg niet. Ik ga je niet veroordelen om wat je gedaan hebt, want je weet zelf ook wel dat het niet zo slim is. Maar denk in het vervolg goed na over je acties en ga er alles aan doen om je kindje de kansen en opvoeding te geven die je graag voor hem/haar wilt. En dit betekend in jou geval heel veel aan jezelf werken en dus ook leren om met (opbouwende) kritiek om te gaan, dit hoort ook bij volwassen worden. Succes met alles.
mamakitty en bengeltje... haha. ja is wel een beetje offtopic. Beetje melig meiden? Zullen we dit maar laten rusten verder.
psycholoog .. die heb is al gehad .. boeken heb .. ik ook al ik ben nu de 3de van me familie die in 1 jaar tijd zwanger is .. Ik vraag veel aan hun.. En hun vertellen mij heel veel .. Ik kom dr wel uit .. En als ik gewoon ABN wil typen kan ik dat. Als ik msn taal wil gaan typen kan ik dat ook .. Ben erg goed in ABN .. en ook in nederland typen .. ik kan het .. en ga ervoor .. veel succes iedereen
Misschien moet je eerst eens in -ABN- normale zinnen gaan typen, dan kan ik je berichtjes iets meer serieus nemen. Je spreekt jezelf gewoon erg tegen en datgene wat jij hier verteld komt erg onverantwoord en onvolwassen over. In mijn ogen (als ik je berichten lees) ben je nu nog absoluut niet toe aan het krijgen van een kindje en moet je flink met jezelf bezig om een stabiele moeder voor je kind te kunnen zijn. De reacties op jou berichten zijn misschien wat hard maar dat zijn jou berichtes even goed. Ik denk dat iedereen hier gewoon het beste voor heeft met jou en je kindje en niemand wil jou expres de grond in trappen maar je komt wel erg 'raar' over door de verschillende dingen die je hier post. En dan moet je niet weglopen en jezelf in de slachtoffer rol plaatsen, want het enige slachtoffer hier op dit moment is jou kindje.
Joh dit gaat nergens meer over. Als je niet aan jezelf wilt werken. Kom dan ook niet zeuren dat je hulp wilt. Dat staat namelijk in je onderwerp. En ik kan ABN typen? net daarna schrijf je dat je ook in nederland kan typen .. ja dat kunnen we allemaal maar waarschijnlijk bedoel je nederlands. O ja en punten zijn bedoelt om een einde aan een zin te maken niet om een verbinding te maken tussen 2 zinnen.