Nou zeg! Precies mijn gedachten. Hij kon echt opzouten en snel! Me bek viel ervan open toen ik je stukje las Nian. Dat iemand zo kan denken over zijn eigen kind! In ieder geval.. zoals ik dit hier lees hebben best nog veel mensen met jonge kids relatieproblemen en besef ik op dit moment hoe erg ik bof met mijn vriend/man! Ik moet er echt van van sommige verhalen. STERKTE MEIDEN met jullie moeilijke beslissingen!
nian en charlotte, heel veel sterkte meiden! moeilijke tijd voor jullie..welke kant het ook opgaat! Heb geen adviezen ofzo, vind het alleen heel verdrietig voor jullie dat jullie mannen zo in de war zijn..Bljif idd jezelf en je kindje op nummer 1 zetten!
@ Nian.......jemig meid! Wat zit jij in een vreselijk lastig parket! Ik kan je maar 1 ding zeggen, zorg dat je kiest voor je kind en jezelf. Dit kan echt niet hoor! Lijkt wel een tikkende tijdbom, een vader die zo over zijn kind praat.....pas je goed op jezelf en de kleine? Voor alle dames.....heel veel sterkte! Dan wil ik nog graag iets kwijt, ik lees hier regelmatig dat het minder goed loopt in de relatie als het kleintje geboren is. Vergeet elkaar als je blieft niet. Het draait niet alleen maar om de kleine, maar ook om jullie tweetjes. Maak tijd voor elkaar vrij en blijf met elkaar in gesprek. Voor je het weet beland je in een soort van "broer-zusrelatie" of word je ongemerkt huisgenoten van elkaar. Dan gaat het echt de verkeerde kant op. Plan eenmaal in de maand een avondje met z'n tweetjes, kindje naar de oppas voor een nacht en heerlijk uitslapen, uitgebreid ontbijten en wakker worden......Heerlijk toch! Houd je relatie spannend en gezellig. Je bent tenslotte ook nog partners van elkaar en niet alleen maar verzorgers.....
@nian: Het spijt me als ik harteloos overkom, maar ik had hem zo buiten de deur gezet. Hoe haalt hij het in zijn hoofd zoiets te zeggen over zijn eigen kind!