kadotips voor 1e verjaardag

Discussion in 'Baby en dreumes' started by missX, Jan 7, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. missX

missX Fanatiek lid

Mar 2, 2006
    1,226
    0
    36
    Indy wordt over bijna anderhalve maand alweer 1! Ben nu aan het verzinnen wat leuke kadootjes zijn om te vragen en om zelf te geven...iemand tips?

2. Robyn

Robyn Bekend lid

May 23, 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Wij hebben Fabian een Wheelybug gegeven. Hij vind het helemaal geweldig..

3. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik lees eventjes mee, want Kian wordt ook bijna 1 jar en heb ook geen idee na de sint en kerst...:(

4. sim

sim Niet meer actief

wij hebben wat dingetjes van v-tech, met kerst de koekjespot van fisher price, nijntje die praat, je kunt dingetjes bij elkaar sparen van little people,blokken trein, en verder lees ik ook nog even mee :D

5. Lientje

Lientje Fanatiek lid

Nov 24, 2005
    4,063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Wij hebben haar een smart trike gegeven. Van opa en oma heeft ze geld op haar spaarrekening gekregen en daarnaast nog een babywalker. Van andere opa en oma kleertjes. En van mijn zussen kleertjes en een soort geluidjeskubus van de blokker. Dat ding vindt ze echt geweldig. En van overgrootoma een verzilverde spaarpot.

6. tassie

tassie Fanatiek lid

Mar 23, 2006
    1,888
    0
    36
    Om te vragen: duplo, little people, boekjes, muziekinstrumenten (Sambaballen, xylofoon, trommel)
    Om zelf te geven: wheelybug (lijkt me erg leuk, maar ik zag het te laat.....), speelgoedkist, Fatboy zitzak (ook leuk voor later op zijn/haar kamertje en nu leuk om op te liggen, kruipen etc.) Wij hebben de Fatboy Junior met rentepunten heel voordelig via de Postbank gekocht.

7. Carla1980

Carla1980 VIP lid

Jul 16, 2006
    5,833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Van opa en oma krijgt ze een driewieler(zo een met duwstang en met dingetjes om haar vast te zetten)

Verder eigenlijk ook geen ideeen, dus lees ook even mee!

8. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    onze kleine toevallig ook bijna 1 jaar... wij geven een kleine plastic buggy met popje... en een boederij met licht en muziekjes en piano erin.... heel leuk een leerzaam... en van mijn ouders een loopauto is ook erg leuk.. en de vormensloof van fischer prce geven wij ook.. erg leuk en leerzam :)

9. missX

missX Fanatiek lid

Mar 2, 2006
    1,226
    0
    36
    lmmm daar zitten al een paar leuke kadotips bij...zijn er nog meer tips?

10. missmariska01

missmariska01 Fanatiek lid

een loopwagen ;)
    my baby's first laptop

11. Bloem

Bloem Actief lid

Dec 21, 2005
    417
    0
    0
    Ede
    wij hebben de baby laptop gegeven, zitten veel muziekjes in en ze kunnen er nog van leren ook, het heeft geen beeldscherm alleen wat lampjes dus ook niet slecht voor de oogjes.. erg leuk ding ze kan hem niet weg leggen... ze zat altijd al aan onze laptop dus erg leuk.. is geloofik ook genomineerd voor speelgoed van het jaar 2008 is voor kids vanaf 9 mnd. en 25 tot 29 euro in de winkel en bij de makro 19 euro.. succes

12. missX

missX Fanatiek lid

Mar 2, 2006
    1,226
    0
    36
    mevrouwtje loopt al bijna dus een loopwagen vind ik zonde voor die korte tijd, maar zo'n laptopje kan misschien wel wat zijn....

13. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik hou niet zo van speelgoed dat geluid maakt (batterijenvreters) :( En een loopwagen heeft Kian al.. Iemand nog meer tips? :)

14. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Iman loopt ook, maar heeft een loopwagentje van winnie the pooh, waar je op kan gaan zitten en speelt daar nog heel veel mee!

Verder kreeg ze voor haar verjaardag het laugh and learn house van fisher price en ook dat is een groot succes!

Judith; een blokkenkar misschien?

15. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    bij de blokker hebben ze op het moment een stoeltje van fisher price in de aanbieding heel leuk. voor 17,50 normaal iets van 35 euro. heb hem gisteren gekocht voor mijn zoontje en die is er helemaal weg van.

verder loopauto, v tech speeltgoed is ook heel leuk.

16. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Jaaa die stoel is ook geweldig!

En een driewieler is ook een leuk cadeautje!

17. missX

missX Fanatiek lid

Mar 2, 2006
    1,226
    0
    36
    ja de driewieler krijgt ze van de ene opa en oma, van de andere een leuk stoeltje. Zelf gaan we denk ik een little people huis ofzo geven....

18. fioontje

fioontje Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    lars krijgt van ons een quad-loopauto (niet electrisch ofzo hoor, gewoon zelf bewegen) van onze ouders en broers/schoonzussen een autozitje.

voor de rest, duplo, houten speeltjes, boekjes en kleren.

19. Niki

Niki Fanatiek lid

Dec 13, 2005
    1,663
    1
    0
    Venlo
    Misschien alvast iets voor van de zomer..?
    Een zwembadje, ofzo? zwembandjes? badpakje? of zwembroekje?
    Offe... een tegoedbon voor de eerste schoentjes?
    Offe... een zomerslaapzak? zomerkleding?

spaarrekening openen? mooie fotoalbum laten maken van afgelopen jaar?

Hopelijk heb je hier wat aan?

Groetjes Niki

20. anja 29

anja 29 Actief lid

Oct 11, 2006
    400
    0
    0
    leuk nijntje boek als hoofdrol speler jou kindje

kijk maar op www.personalgifts.nl
    :) :) :) ik heb hem zelf ook besteld

Share This Page