Nee? Follikel van 12 mm op dag 28 (of dag 2 van nieuwe cyclus) en een BMS van 4 mm. En 5 dagen lang oud bloed. En nu al ‘bloedverlies’ vanaf zaterdagavond. En sinds 4 dagen pijn in mijn lies. Sorry hoor, voor mijn ‘geklaag’.
Je zegt nu dingen die nog niet eerder gezegd hebt volgens mij. Wanneer had je 5 dagen achter elkaar oud bloed en wat voor een bloedverlies heb je nu (blijkbaar dagelijks) vanaf zaterdag? Is dat helder rood?
Nee? O sorry! Dacht van wel... Het begon op 5 december. 5 december - oud bloed tijdens afvegen. 6 december - ook, maar minder nog 7 december - oud in ochtend maar helder rood na de echo eenmalig 8 december - minimaal oud 9 december - nog minder oud 10 december - wat rosé/rood maar had de avond er voor seks gehad Nu sinds zaterdagavond dus afscheiding. Het wisselt met de dag, maar hoef bijna geen inlegkruisje in. Het is echt afscheiding gemengd met oud bloed, ander moment rood bloed, ander moment echt roze & dan paar uur niets. En dit is dus al zo vanaf zaterdagavond. En nu sinds paar dagen dus last van mijn lies. Ben overigens ook bekend met endometriose.
Dan denk ik dat de bruine afscheding door je endometriose komt, icm het opstarten van je cyclus. En het folikel op 7 dec zou ook nog een cyste geweest kunnen zijn, zeker als sindsdien nog geen eisprong hebt gehad.
Dus beide bloedingen dus niet als menstruaties te zien? En dat mijn testen relatief donker zijn, zegt dus eigenlijk weinig? Kunnen ze altijd zo donker zijn, ook als je niet in de buurt zou zitten van eisprong?
Je wel echt doortesten. Ik heb bijna 2 weken zo'n testen als jij gehad en pas gisteren op dag 26 mijn knaller terwijl ik normaal altijd echt al jaren een knaller op dag 14 of 15 heb. Maar nu dus om de een of andere reden veel later
Ik lees het idd allemaal terug bij jou! Wat gek hè... ik heb ook geen idee meer hoe ik in mijn cyclus zit. Maar bij jou werd die ook soms weer lichter tussendoor of niet? Ik heb vrijdagochtend een echo ‘gelukkig’.
Ja klopt dit was een hele rare ronde snap het zelf nog niet. Ja op maandagavond was die bijna positief en tien dacht ik echt morgenochtend gaat die knallen, maar niets was minder waar dinsdagochtend was streepje bijna weg was erg verbaasd ik dacht bijna een korte piek in de nacht te hebben gehad. Dagen daarna bijna geen streepje meer te zien. Vrijdagochtend een echo en een follikel van 17.3mm, en zondag een positieve test eindelijk maar pas maandag echt de knaller gehad.