Voor nu ga ik gewoon even van het positieve uit i.p.v. altijd maar het negatieve te benadrukken. De echoscopiste zei ik ieder geval ongeveer over 4 dagen eisprong. Maar zal zo de gynaecoloog nog eens vragen
Je weet niet exact hoe hard je ei groeit en bij welke grootte hij springt . Als hij 2 mm per dag groeit en al springt rond 19 mm, is dat overmorgen al. Groeit ie 1 mm per dag en springt bij bijv 23 mm, is dat pas over 8-9 dagen.
Ja, precies. Ik wacht het af. In ieder geval weet ik dat het er positiever uit ziet dan afgelopen maanden
Eindelijk mijn piek kunnen vinden! ❤️ Wanneer springt die dan waarschijnlijk nu? Maandag & woensdag seks gehad. Vandaag is dan beetje ‘onhandig’ misschien? Dus wilde eigenlijk morgen nog een keertje. Heeft die nog ‘zin’? En vanaf wanneer ga ik dan nu de DPO tellen? @RoGiJuLi
Vandaag je piek is overmorgen (zaterdag) uiterlijk je eisprong en zondag 1 dpo. Heb je een foto van je test
Die smiley kwam bij die test van vanmorgen. De onderste van rijtje was van vanmiddag. Dus nog iets donkerder.
@RoGiJuLi gistersvond onwijze krampen. Dus dacht misschien eisprong? Net een testje gedaan, maar die is dus bizar knal Nu is alleen mijn vraag, hoe ik nu ga rekenen? Wanneer zal denk je mijn eisprong zijn? Vanmorgen nog seks gehad maar wil weten of het dit weekend dus ook nog ‘nut’ heeft voor een eventuele zwangerschap bedoel ik dan