Wij hebben een grote eetstoel van hout waar je later een tafel met stoel van kan maken. Onding grrr. Jamie zit er onwijs slecht in,, Omdat hij zo breedt is en hij steeds weg zakt. Weten jullie welke stoel (voor een betaalbare prijs) erg prettig is???
De stokke look-a-likes (omdat je een betaalbare versie wil ). Ik weet dat ze bestaan, maar niet waar ze verkocht worden. Die hebben een relatief klein zitvlak waardoor ze niet onderuit zakken. Die grote zijn echt ondingen inderdaad. Dat heb ik kunnen ervaren toen we op vakantie waren.
Misschien die stoel van Ikea? Uhm... even zoeken: Deze http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40140046 Hij is er ook in het wit... De antilop, 12 euro en dan kun je er nog een zitverkleiner bij kopen voor 5 euro en eventueel een tafel blad voor 3 euro. Wat wil je nog meer?
Je hebt ook een kleine plastic kinderstoel, van ikea geloof ik. Ik heb ook zo'n houten stoel en mijn zoontje kon er ook pas fatsoenlijk in zitten met een maand of 9/10.
de ikea stoel inderdaad... In het ikea restaurant kun je even proefzitten met je kindje. Fae zat daar vanaf 6 maanden opvallend goed in, zonder verkleiner. Maar die zou je er nog bij kunnen kopen, hoewel een handdoek of hydrofiel waarschijnlijk ook wel volstaat. Zeker als je een goede houten stoel hebt, is de ikea stoel wel een prettige, goedkope, oplossing, zeker als het voor tijdelijk is. En daarna kan hij eventueel bij opa/oma gezet worden of gebruikt worden om mee te nemen bij visites en dergelijke. Wij hebben de stoel overigens zelf voor dagelijks gebruik EN beiden opa en oma hebben er 1 staan. Toch wel handig
Ben idd ook echt voor de ikea-kinderstoel. Goedkoop, maar toch goed. Ik hoef echt niet zo'n dure meegroeistoel, deze voldoet prima (hoewel schoonmoeder daar anders over denkt ). Emma is nu bijna 7 maand en zit al een dikke maand zonder verkleiner. Echt een aanrader dus!
Is een tuigje anders een idee? Je hebt toch van die dingen die je in alle stoelen kan hangen? Dan kan je gewoon de stoel gebruiken die je nu hebt, maar snoer je hem gewoon vast.
Hier ook een fan van de Ikea stoel! Kyra zat er vanaf het begin heel erg goed in, zo goed dat de opa's en oma's hem ook gehaald hebben. En zeker als tussenoplossing is hij erg goed want hij kost bijna niets.
Hier ook een houten kinderstoel, waar je later een tafel/stoel van kan maken. In het begin zat Iris er in met een stoelverkleiner en aan allebei de kanten een opgerolde handdoek. Dit was toen ze 6 mnd was en werkte erg goed. Inmiddels zit ze er zonder de handdoeken in, maar nog steeds met stoelverkleiner.
De Ikea stoel vind ik ook super. Wij hebben thuis de triptrapstoel maar voor vakantie en bezoekjes hebben we een ikeastoel. Deze stoel nemen we ook mee als we uit eten gaan. in de meeste restaurants heb je namelijk behoorlijk grote kinderstoelen en daar past nathan nog neit in..
We hebben de Ikea stoel bij mijn ouders staan. Ik vind het echt een ideaal ding en nog spotgoedkoop ook!