Zit niet lekker in de eetstoel

Discussion in 'Baby en dreumes' started by mamalijntje, Aug 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ladylittleangel

Ladylittleangel Bekend lid

Sep 17, 2008
    788
    9
    18
    Midden van het land
    Chicco Polly Candy!!! vandaag gekocht op MP voor 65 euro, nieuwe is ie 139 euro.
    Echt een ge-wel-dig ding!

2. Noatje

Noatje Fanatiek lid

Apr 12, 2008
    3,488
    0
    36
    N-BR
    Kijk hier alsjeblieft mee uit met de tafel-kinderstoel die je nu hebt! Ik heb die ook en T zat in het tuigje terwijl ik een fles diksap voor hem maakte toen ik een gekke huil hoorde. Rende terug hing T met zijn nek in het tuigje en zijn billen uit het beengat.... kreeg hem er niet zlef uit... wil niet weten wat er was gebeurd als ik niet zo snel gereageerd had :$

3. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

Feb 11, 2009
    6,050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder

schrik van je leven of niet.. Brrr gelukkig goed afgelopen.

4. Chantico

Chantico Niet meer actief

Juffie, hoe zit jouw kindje in de Triptrap stoel? Wij hebben een andere stoel (prenatal huismerk geloof ik) en een beetje hetzelfde probleem als TS. Ik denk er ook aan om alsnog de Triptrap te kopen. Heb de indruk dat kindjes daar heel goed 'actief' en rechtop in leren zitten. Is dat bij jou ook zo?

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

Nov 16, 2007
    10,986
    116
    63

Nathan zit er inderdaad vanaf een maand of 6 al heel netjes rechtop in.
    In de ikea stoel zit hij trouwens ook heel goed..

6. MamaSonja

MamaSonja Bekend lid

Aug 2, 2009
    762
    0
    0
    Wij hadden voor Dhani toendertijd ook een houtenkinderstoel waar je apart een tafel en stoeltje van kan maken.Hij zat er voor geen meter in. Toen ook de Ikea kinderstoel aangeschaft. Lekker goedkoop en hij zat er echt super in..Nu gebruiken we voor Jenna ook die kinderstoel en zij zit er ook prima in.

7. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    3,742
    1
    0
    Ik heb zelf ook de triptrap en mijn zoontje zit er ook erg goed in. Zelfs een paar weken voordat hij zelf ging zitten (op de grond) zat hij in de triptrap-stoel al heel erg goed. Dus wel een aanrader!

Share This Page