Ik heb dit ook! Wat zou ik graag een 2e al willen Vriendlief had het er vandaag over dat het wel leuk zou zijn. Maar omdat de bevalling best zwaar was en al met 7 weken BI had, laat ik me lichaam toch maar eerst ontzwangeren. Maar dat neemt niet weg dat ik zo jaloers ben op andere zwangere vrouwen!
Hier wilden we geen tweede maar zo ineens zei mn man afgelopen weekend dat een tweede natuurlijk ook wel leuk is uhm,,,, uh huh... Mochten we besluiten om voor een tweede te gaan is dat waarschijnlijk pas als L. ong. een jaartje oud is..
Echt leuk om te horen dat ik niet de enige ben! Wij wachten waarschijnlijk tot dat onze kleine 1 jaar is, al mag het van mij eerder haha
Ja, wij wachten ook tot zij 1 is Leuk vooruitzicht he Ik moet zeggen dat ik, nu ik echt volop van het moederschap ben gaan genieten (ik moest even doorbijten de eerste weekjes)... ik die drang minder heb. Ietsjes minder. Ietsjepietsje.
oohh, ik herken het zo! Ik mis het zwanger zijn, die buik, die trappels, het bijzonder zijn gevoel etc.etc. Gelukkig heeft vriendlief het er ook regelmatig over. Die eerste weken vond ik idd ook erg pittig. Maar hoe meer ze kan, des te leuker het wordt... Zit zelf nog wel met het dilemma dat we op een relatief klein flatje zitten en graag een 'echt' huis willen etc.etc. Genoeg te doen dus, voordat we echt gaan klussen... maar hoop over een jaar.....
Hier nog iemand! Pff wat mis ik het zwanger zijn zeg. En nu met mijn zoon is het zooo leuk, dat wil ik nog wel 10x mee maken Nou ja, niet letterlijk 10 x dan natuurlijk maar jullie snappen het wel
ik dacht vlak na mn bevalling: 1 kindje is wel genoeg he?!?! ik vond het allemaal best zwaar. maar nu mis ik het zwanger zijn ook wel. zitten momenteel in een grote verbouwing( dus heb het er ook nog niet met mn man over kunnen hebben) maar zal een balletje opgooien als we klaar zijn met verbouwen heb ook altijd gezegd dat ik niet te veel tijd tussen kindje 1 en kindje 2 wil laten zitten(als een tweede ons gegunt is)
Tja nog 10 x mee maken is wel heel veel maar ik zou er nog wel 3 willen maar eerst maar kijken, haha 1 voor 1! Ben benieuwd wanneer ik weer mag pronken met een buikje !
owww ja hoor dat ken ik maar al te goed en heb het ook met mn vriend over gehad. maddox was 6 maanden en ik wilde al nog eentje maar mn vriend nog niet. dat werd hem iets te druk en wilt wachten tot maddox minimaal 1 jaar is. nou prima.. gezien mn pendel uitslagen komt dat goed uit. hopelijk kloppen de pendels ook september/augustus zwanger van een jongetje ik hoop het zo erg!!!!
Oh kijk het topic wat ik zocht. Ik zou zo graag weer zwanger willen zijn al is het niet eens zo zeer om zo snel een tweede op de wereld te zetten. Ik zou wel een half jaar 20 weken zwanger willen zijn. Vond het geweldig en mis het bijna elke dag.
Ja, dat heb ik dus ook. Het gaat niet eens om nog een kindje (ja dat ook), maar echt om ZWANGER willen zijn. Bizar toch? Ik mis het ook, elke dag! Heb net nog melancholisch naar allemaal foto's zitten kijken van mij en mijn buik... Ben erg blij te lezen dat ik niet alleen ben
Idd, en troost mijzelf aan de gedachte dat er vast wel vrouwen waren zoals ik nu, die toen IK zwanger was met een steelse blik naar mijn buik keken... het is maar een heel schrale troost...
plaatste ik eerder in dit topic dat ik een balletje op zou gooien bij mn man, begint ie er gisteravond zelf over dus wij gaan er vanaf juni weer voor!! eerst nog even de verbouwing afmaken, heerlijk ons nieuwe stekkie met onze kleine meid en dan nog een brusje op komst
Toen ik zwanger was van Eva, fantaseerde ik al over een 2e.... en we zijn er dan ook meteen weer voor gegaan. De laatste maand van de zwangerschap van Lisa fantaseerde ik alweer over een 3e, terwijl ik altijd heb gezegd 2 kinderen te willen en dat het dan goed zou zijn. Maar nu, pas een week na de bevalling, denk ik nog steeds aan een 3e.... Maar mijn vriend wil echt (nog) niet. En ik weet ook niet zo goed of ik het wel echt wil, praktisch gezien enzo. Maar het kriebelt al wel weer. En dat wil ik dus helemaal niet.... maar wat doe je eraan? Toen Eva er net was wilde ik graag weer zwanger zijn, ook om het zwanger zijn. Maar het zwanger zijn van Lisa viel eigenlijk erg tegen. Wat erg om dat te zeggen, ik ben er heel dankbaar voor natuurlijk en alles is ook prima gegaan. Maar ik heb haar maar weinig gevoeld, dat vond ik echt zó jammer. Zoals ik genoten heb van het zwanger zijn van Eva, zo kon ik dat nu helaas niet en het zwanger zijn is dus ook niet een reden om nog een 3e te willen. Voorlopig laat ik het sowieso maar even gaan... over 4 jaar, als de meiden allebei naar school gaan, maar eens kijken wat mijn gevoel, en die van mijn vriend natuurlijk, zegt.
Foto's kijken, filmpjes van mijn bewegende buik kijken. Dat gevoel terug halen toen ik haar voelde bewegen. *zucht* ik wil weer zwanger zijn
Had hier al eerder wat gepost, maar er wordt zooooo veel herkenbaars geschreven .... vooral het wel een half jaar 20 weken zwanger zijn, 25 weken zwanger zijn mag ook wel, was ook nog goed te doen.... Maar goed, eerst maar eens verhuizen naar een groter huis...
oh 25 weken mag ook ja. Ik liep met 27 weken nog in italie en ook dat was prima te doen. Maar wat je zegd fabsie...eerst een groter huis.
Jup,wij ook... en waar dat huis gaat staan hangt eerst ook weer af van waar onze volgende banen gaan zijn (beide carrieres met mogelijk veel wisseling van aanstelling/plaats en eind dit jaar moeten we allebei weer op zoek...). Zucht. Zit net de herhaling van de Pfaff's te kijken (ja, schaaaam , wat een zutprogramma maar wat wil je op een vrijdagochtend ), en die ene is weer zwanger... zwijmel.
fijn dat jullie dat ook hebben! hier begint het langzaamaan weg te ebben, het weer zwanger willen zijn, steeds meer dingen die ik voor mijn zwangerschap deed komen terug en dat scheelt. maar dat neemt niet weg dat ik een gat in de lucht spring als we voor nmr 2 gaan