Zit nu al weer te dromen...

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Zia86, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik ben een grote aanhanger van de serie hahahaha.

2. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik moet eerlijk toegeven dat ik er steeds meer door geintrigeerd raak... vooral als er weer gezwangerd wordt :)

Ik had trouwens gehoopt/gedacht dat het zwanger willen zijn meer iets was dat met 'terugverlangen' te maken had, omdat het zo sterk was in de eerste kraamtijd, die ik best zwaar vond... maar ook nu ik volop geniet van het moederen, zit ik toch weer te dromen. En dit topic met mede-zwijmelaars maakt het niet beter hahaha :D

3. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    lelystad
    Erg he dat gevoel terwijl ik aan de andere kant helemaal nog even niet aan nummer 2 wil beginnen.
    Eind van het jaar ofzo is vroeg genoeg, mits ik vriendlief mee krijg en verhuisd ben.
    Ik vond de eerste 6 weken met borstvoeding best wel pittig maar zou het zo weer over doen alleen nu nog heel even niet.

Hoewel het wel moeilijk is dat gevoel opzij te zetten, helemaal als ik mijn buikfilmpjes bekijk.
    Meer heb ik nu niet om naar te kijken helaas.

4. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Ooh meiden dat gezwijmel!!! Zo fijn om te lezen dat ik niet de enigste ben!! Bedankt voor alle verhalen tot nu toe ;) vind het erg leuk om te lezen!

5. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Ja, het is heel dubbel. Ik vind het hebben van een baby niet eens makkelijk ofzo, ik heb af en toe best een dag dat ik de wolk soms heel grijs vind. En die heb ik tijdens de zwschap vast ook gehad, maar dat ben ik alweer vergeten... :D

6. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Oh meiden, ik kan niet wachten, echt niet!
    Ik had een heerlijke zwangerschap en een prima bevalling. En nu natuurlijk het mooiste meisje van de wereld. En oh, wat wil ik graag nog een keer!
    Gelukkig denkt mijn lief er net zo over! :D
    Ik gebruik geen anticonceptie, maar ben helaas ook nog niet ongesteld geweest ivm met bv. Daarom sinds vandaag 1 voeding vervangen voor kv, geef nu nog 3x bv per dag en hoop snel ongi te worden!
    Maar de kans dat we zwanger raken is klein, Zoe is verwerkt met IUI want mijn lief heeft weinig en langzame zaadjes.
    Daarom gaan we na de vakantie in augustus opnieuw op gesprek bij onze arts. En dan hopen dat we weer snel mogen beginnen met IUI.
    Maar het allermooiste zal zijn als dat niet nodig zal zijn!

En de Pfaff's vind ik echt super!
    Volg de oude en nieuwe afleveringen! :)

7. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Die momenten heb ik ook wel eens, vooral 's nachts als Zoe niet wil slapen en wij wel en de volgende dag weer moeten werken...;)

8. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Hihi oh gelukkig :D Ik denk altijd dat iedereen baby's heeft die dat soort dingen niet doen ;)

9. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Oh heus wel hoor! :D
    De eerste 1,5 maanden waren hier behoorlijk zwaar, veel buikkrampen nog geen ritme dus huilen en ik was oververmoeid.
    Na 2 maanden werd het makkelijker. En nu begint de tandenfase! Niet zo heftig als de krampjes maar toch blijf ik chagie worden als ik niet aan mijn nachtrust kom... ;)
    Hahahaha, en dan toch heeel graag een tweede willen! :D

10. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    lelystad
    Oh poeh hier is het ook zeker niet altijd even makkelijk hoor.
    Aan de andere kant ben ik zo in de wolken met mijn meisje dat ik zo weer zou willen beginnen.
    Mijn vader zei vandaag al dat een tweede waarschijnlijk niet lang op zich laat wachten hahahaha.
    Vriendlief weet van niets, die is er niet :p
    Nee eerst een ander huis en van deze woning af, dat wordt al moeilijk genoeg denk ik.

De pfaffs zijn echt mijn soap geworden, ook hier de oude en de nieuwe afleveringen.

11. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    ik was onverwachts en ongepland zwanger en vond zwanger zijn maar niets, maar ons mannetje is zo'n poepie en zo knap en lief (zoals elke mama vindt van haar kind:p) en wil dolgraag nog een tweede. manlief moet er niet aan denken (nog niet) maar elke keer als we op visite gaan bij iemand met een pasgeboren baby zwijmelt ook hij helemaal weg. ik wil onze 2e zwangerschap ook zo graag een gezamelijke 'overeenkomst' zijn maar denk dat ik daar nog even mee moet wachten. wie weet volgend jaar! wil ook eerst wel een beetje van ons mannetje genieten en vind 2 a 3 jaar verschil wel mooi :D
    maar elke keer als ik een baby zie op tv of als we ergens zijn dan zwijmel ik al helemaal weg en wil er het liefst nog 10 :p
    heb alle kleertjes van jamie tot nu toe ook bewaard en ook manlief is het daar mee eens dus een kans op een 2e is vrij groot :D

12. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    allemaal zo herkenbaar

onze wens voor in de toekomst is ook een heerlijk groot gezin (zeker 4 kids)
    bij manlief kwam de wens voor een 2de nog eerder dan bij mij

zie mn banner we zitten alweer in de mmm heel spannend maar we genieten volop van onze meis!
    we vinden het nog geweldiger dan we hadden durven te hopen in de jaren ervoor

voor het zwanger zijn nee absoluut niet, dat was alles behalve een roze wolk
    de bevalling was ook een hel, kraamweek vond ik ook niets was blij dat de kraamzorg wegging :)
    maar de tijd erna en hoe ze nu alweer is heerlijk

Deel Deze Pagina