De tv staat wel aan maar echt kijken doe ik niet. Als het nou in het weekend was ofzo was ik wel mee gegaan naar de plaatselijke kroeg om te kijken. (maar dan vooral voor de gezelligheid!)
tja, als je kan kiezen ...... maareh, als ik ooit klaar ben met hier opruimen kom ik je wel helpen oke (huis, drie kinderen en chaotishe moeder, das denk ik nooit)
oef... kleine slaapt. ( 13 maanden sprong...zucht....) ik ga strijken da's nog nuttig ook. laterssss....
haha dus jullie zijn nu ijverig aan het poetsen en opruimen ikke niet hoor ga even zoonlief uit bed halen en eten geven en dan mogen we om half 4 naar de tandarts
Ik was het helemaal vergeten , tot nu toe de was opgevouwen, gestreken en de kinderen 10 minuten geleden naar bed gebracht. Zal hem zo even aankijken om af en toe eens een blik te werpen.
Hebben jullie vanuit de tandartsstoel niet een tv-tje? Misschien hebben ze daar wel voetbal er op, dus dan kom je er nog niet onderuit. (Wij hadden tenminste wel zo'n tandarts, waarbij er een tv aan het plafond hing, en je dus tv kon kijken...) Sterkte trouwens.
Me vriend moest gedwongen vrij nemen, want iedereen op zijn werk had vrijgenomen en hij kan daar niet alleen werken. Nu zit hij bij de hypotheekadviseur en gaat hij zo naar het cb met Anne. Dus hier een man die geen ene moer om voetbal geeft. Ohja, ze belden van het cb nog op of we eerder konden komen, want er hadden een paar mensen afgebeld Maar ze liggen nu lekker te slapen dus wacht het even af of we eerder gaan Groetjes, Kim
Ik vind voetbal ook 1000x niks hihihi.. Heb wel even gekeken, en vind dat Nederland de eerste helft slecht heeft gespeelt. Heb ook ee sterk gevoel dat het 0-0 blijft
Het staat hier wel op ( vriend kijkt) maar ik kijk niet.. Aan het gemopper te horen doen ze het niet zo goed..
De denen hebben beter gespeeld dan de nederlanders, maak ik op uit het commentaar dat ik op de achtergrond hoor
ik/wij (me & de kids...we kunnen niet allemaal thuis blijven) zijn ook aan het kijken... Nouja kijken..ben meer bezig met de kleine meid..die van alles aan het uitvreten is Maar heb er een hard hoofd in....2 helft komen die Denen er vast overheen..we zullen zien ...*maar ik slaap evengoed wel*
Zit net pas weer. Boodschappies gedaan, kind nog even in bed gelegd, man de deur uit getrapt (nee hoor die is contract tekenen van zn werk) en zit nu even heerlijk rustig achter mn pctje te zitten. Zo een koppie thee en dan ga ik de boel even opruimen hier. Jongens zijn allebei langer op school omdat ze voetbal kijken dus die lopen ook niet voor mn voeten. RUST! Ga dus ZEKER geen tv met voetbal aanzetten met die kl*t* toeters en geschreeuw en gedoe. Hoorde net wat geschreeuw dus neem maar aan dat we iig 1 doelpunt hebben en de rest hoor ik wel als de heertjes hier thuis komen.
Een paar jaar geleden vond ik voetbal kijken echt een belachelijk iets, maar nu vind ik het wel leuk. Ik zou er écht geen vrij voor nemen, en als ik iets anders te doen heb maakt me dat ook niet uit, maar nu ik kan kijken kijk ik gewoon.. Niet zo dat ik echt anderhalf uur strak naar het beeldscherm zit te staren, maar ik volg het wel, zeg maar..