zit nu iedereen voetbal te kijken?

Discussie in 'De lounge' gestart door Caruli, 14 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Jammer dat ze gewonnen hebben.... ben die klote vuvuwezeldingen zo zat.... staan hier te tetteren als een stel malloten onder het raam van Louise. ROT OP!

Zo dat is er ook weer uit :D

2. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    Heb niet alles gelezen maar ik zeg 1 ding:

IK HAAT VOETBAL!!!!!

Ik vind het belachelijk, mijn man kijkt nooit voetbal en nu wil hij ineens alle wedstrijden kijken. Niet alleen als Nederland speelt maar alle andere ook!!! Dus ik zit alle avonden achter de computer (ik mis mijn tv, snik).

En gisteravond als er gescoord werd (was alleen thuis en keek wat anders) dat kabaal buiten. De achterburen die laatst op een zondag kwamen klagen over het zaaglawaai dat wij overdag hadden maakten nu 's avonds lawaai (terwijl er een heleboel kleine kinderen in de buurt wonen) met die belachelijke toeters!!!! 'k Was zo kwaad!!! Maar lag al in bed (en zoonlief sliep gelukkig door)...

Normaal kunnen de voetbalfans niet dor 1 deur en nu ineens wel??? Kom op 't is maar een spelletje, er is niemand overboord als ze verliezen hoor!!!

Moet ik nog doorgaan??? Kan hoor, hier kan ik me echt heel erg over opwinden!!! Is niet goed voor mijn hart, hahaha.... Ik ben zelfs superchagerijnig tegen mijn man (gemeen, maar ik kan er niets aan doen). Daar wordt hij wel verdrietig van volgens mij...

Nu stop ik ermee anders is mijn dag gelijk verpest. Trouwens, 1 positief ding van de voetbal, dat nummer van K'naan: wave your flags!!! Leuk nummer...

3. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    lol :D
    ik zat gisteren gezellig bij de buurtjes voetbal te kijken, maandag weer gezellig met zn alle.
    Ik vind het niet erg hoor haha, mn man is gewoon voetbalverslaafd (voetbalt zelf ook) en sja dan staat de tv best vaak op voetbal haha, maakt niet uit welk land dan speelt hij kijkt het.
    Hij heeft tot nu toe elke wedstrijd gezien, mij stoort het niet, enige wat stoort zijn die vuvuzela's..
    Gisteren bij de wedstrijd vielen ze wel mee maar daarna buiten niet meer haha.
    Pokke herrie, het is zelfs zo erg dat onze pup van 8 maanden er elke keer weer van schrikt en in zn mand weg kruipt.
    Maar ja nog even en het is klaar!:D

Dat nummer van K'naan is inderdaad leuk maar ook Waka Waka van Shakira!:D

Deel Deze Pagina