echt te gek voor je!!! je zal wel vlinders in je buik hebben !? ga je nu nog een andere test doen of niet?
nee geloof het nog niet zit de hele tijd op de test te kijken de tweede streep is ook gewoon goed te zien maar lichter als de controle streep het duurt nog zolang voor dat hij thuis komt
wow ...gaaf summer ..ik ga je ook al feliciteren .. streep is streep ...ik zou naar drogist rennen en ook nog een andere halen geniet maar vast van de voorpret meid
OOOOOOOHHHHHHHHHH, zit hier met je mee te shaken!!!!!! Wat geweldig Summ, gefeliciteerd! Weet niet of je een telefoon met camera hebt??? Kun je je mannetje de foto van je positieve test sturen, hahaha!!!! Veel plezier met de voorpret meid! Ik zou ook iets leuks kopen voor je mannetje en hem verassen, Het is misschien erg moeilijk het voor jezelf te houden maarre denk aan het plezier dat je zult hebben als hij thuiskomt en jouw verassing uitpakt..................
Superrrrrrrrrrrrrrrr!!!! Gefeliciteerd!!! Dan heb je wel al heel vroeg getest zeker? Er staat drie weken in je banner....
wat gaaf!!!!!gefeliciteerd en zoek maar een leuke manier om je mannetje te verrassen met dit super goeie bericht!!!!persoonlijk vind ik zon boek met :help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt.een leuk idee!!of idd sokjes of een flesje!!! liefs maloeke
ja inderdaad leuk idee gaer even over nadenken maar ben toch bang dat ik toch ongie wordt morgen of overmorgen
En je man dan per sms op de hoogte stellen? Welnee! Hup, naar de winkels met jou! Koop de grootste zak ballonnen die je kunt vinden, hang je hele huis vol en kook zijn lievelingseten. Trek je mooiste kleren aan, zet kaarsjes op tafel en leg een paar feestelijk ingepakte babysokjes op zijn bord. Je gaat je man toch niet smssen dat hij vader wordt? Maak er een feestje van, Summer. Dan heb jij ook gelijk wat te doen totdat hij thuis komt.