Volgende ronde beter...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Belle, 18 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    De test zei dat het deze maand weer niet gebeurd was, dus ik ben met mijn man en een flesje rosé in het Vondelpark gaan zitten. Cubaans sigaartje erbij en ongeneerd genieten van de zon, mijn lief en de meest uiteenlopende mensen die voorbijkomen op een zaterdagmiddag in het park. Heerlijk!

Vandaag werd ik wakker met een wat melancholisch gevoel: Duidelijk het gevolg van de wijn (ik ben een alcoholist van niks) en PMS. Oké, deze maand dus niet. Grappig, vorige maand was ik echt helemaal van slag toen mijn menstruatie zich aankondigde, terwijl ik nu het gevoel heb dat ik het best overleef, nog een maandje langer wachten. Misschien helpt het dat de zon schijnt, misschien word ik elke ronde een beetje relaxter, misschien staan de sterren deze maand gewoon wat gunstiger. We gaan voor ronde 10. Zou dat dan misschien ons geluksgetal worden?

Belle, blij verrast door haar eigen nuchterheid.

P.S. Weer een verhaal waar jullie waarschijnlijk niks aan hebben, maar ik moest het gewoon even kwijt.

2. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Knap van je hoor dat je er zo relaxter over wordt.
    Veel succes nog.

Knuf,
    Elisje

3. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Klinkt misschien gek, maar tijdens het lezen van je verhaaltje dacht ik alleen maar: wat een mooie manier om deze ronde te verwerken..... Samen met je mannetje genieten van alles om je heen.... Nee Belle, absoluut geen verhaal waar je niets aan hebt, ik vond het eigenlijk wel mooi.... Succes in de volgende ronde meid, ik zal voor je duimen dat het raak zal zijn :D

4. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    heel veel succes in de volgende ronde

5. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Beter dat je er op dit moment zo over denkt... Heel veel succes in de volgende ronde!! :D

6. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    knap hoor dat je er zo nuchter onder blijft , wij zitten in ronde 9 maar begin er wel van te balen dat het lang duurd (mag eigenlijk niet klagen somige zijn nog langer bezig)

7. Linda76

Linda76 Actief lid

4 jun 2006
    377
    0
    0
    Hoi Belle,

Jammer van de teleurstelling, maar ook heerlijk dat je het op deze manier eventjes kunt verwerken. En dat je een alcoholist van niks bent, nou ja, op zich zijn er ergere dingen hahaha 8)

Betreft
    ... ik vind je verhaal juist inspirerend. Ik baal zelf ook altijd stevig als het 'weer niet is gelukt', maar misschien moet ik een voorbeeld aan je nemen er er voortaan ook maar een borrel op nemen! Goede tip dus van je, naast dat ik je verhaaltje leuk geschreven vond ;)

Groetjes Linda

8. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Nou Belle..ik vind het juist een heel mooi verhaal wat je schreef. Ik waande me zowat zelf in het Vondelpark. Ik kan je alleen maar zeggen."Blijf zo doorgaan en veel suc6 in de volgende ronde." ;)

9. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Hoi Belle,

Ik baal altijd eventjes van het feit dat het weer eens niet gelukt is, maar ja.. het heeft ook voordelen, dan kan ik nog wel alles doen wat ik wil. EN dat is waar ik me dan op richt.
    13 maanden lang zijn we nu bezig, en moet zeggen helemaal wennen doet het nog steeds niet, maar ik probeer de moed erin te houden, en op die halve dag na lukt me dat best wel goed. (twijfel soms wel aan onze vruchtbaarheid, maar geniet nog we heel erg van alles)
    En 8 maanden, 13 of 36 maanden wachten, het is allemaal te lang en ook bij allemaal schrik je ff als de test positief blijkt te zijn. Je gevoel zegt hoe je je voelt, en die houdt geen rekening met logica!

Groetjes Daphne

10. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Geweldig zoals je dat omschrijft! Ik kan me helemaal inleven...
    Toen mijn man en ik voor een beeb gingen was ik meteen in de eerste ronde zwanger...verbazing alom! Helaas is dit misgegaan en een mens is gauw verwend, ik vond het vreemd dat ik in de eerste ronde na de miskraam niet meteen zwanger was...... ik vond het zo logisch: sexen rondom mijn vruchtbare dagen en hupsakee, geregeld! Niet dus....
    En nu.... we zien het wel, genieten van het leven en er maar niet teveel bij stilstaan, wow, dat bevalt goed zeg!
    Hopelijk kan je dit gevoel vasthouden Belle!
    Groetjes, Anakin.

11. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Mooi gezegd Belle... :D
    Genieten van de dingen on je heen en vooral natuurlijk je lief...prachtige manier om deze ronde af te sluiten en weer vers aan de start te staan... ;)

Deel Deze Pagina