Dit is een gesloopte zwanger en kids midstream 10 UL vroegtest. Nog nat. Na al die jaren ben ik er van overtuigd dat ik in strepen kijk. Ik heb er 3 gedaan met dezelfde plas, 10 dpo (denk ik), en alle 3 vertonen ze die zelfde streep. Hebben die indrogers? Het duurt wel lang voor het roze van de achtergrond van de test is verdwenen, maar eens weg is dit het resultaat. Ieder inzicht is welkom. Je ziet een heel licht streepje als je goed tuurt terwijl de test "loopt", pas als het roze weg is zie je die zo..... Ik weet niet goed of die roze is of wat.
Ik zie ook een streep! Al moet ik wel zeggen dat ik met die extreem vroege geen goede ervaringen heb. Daar zag ik ook strepen, zelfs ml en schoonmoeder (!!) en toch gewoon ongi geworden.. Dit waren de dipsticks van z&k. Over de midstreams heb ik trouwens niks gelezen!! Natuurlijk hoop ik voor jou dat dit geen valse test is en je streepjes heel mooi oplopen!!! Succes en ik blijf je even volgen .
O jee ik dacht morgen te bellen naar een psychiatrisch ziekenhuis... Ik meen overal strepen te zien. Ik probeer nl al 3 jaar..... Beetje laatste kansen. Ik ben helemaal ondersteboven. Laat ogen maar kijken en beoordelen, ze zijn welkom.
Spannend noem je dat? Ik heb hier al de helft van mijn vingers af geknabbeld! Ik probeer al 3 jaar om er nog eentje te hebben.... Zonder MMM, want veel te oud daarvoor. Stel je nu eens voor dat dit nog lukt?
Ik zie ook een streepje! Spannend, over een paar dagen weer een testje doen en kijken of ie oploopt. Of morgenochtend met ochtendurine.