hallo meiden ik zit weer op de wachtbank,maar laat me niet weer gek maken door mijn lichaam...haha elke maand denk ik wel zwangerschaps verschijnselen te voelen ,maar helaas breken dan toch de door. liefs love31
Haha, je zit er net zo voor als ik. Zesde ronde, en afwachten maar. Vorige maand voelde ik echt van alles, nu nagenoeg niets. Nog een weekje wachten, dan weet ik hopelijk meer. En nu maar proberen aan iets anders te denken, nou mij lukt dat niet echt... Jou wel? Groetjes, Soraya
hoihoi ja idd vorige maand (en alle andere maanden) voelde ik ook van alles.. het word wel spannend nog ff weekje wachten...ik hoop dat je succes zult hebben en ik ook natuurlijk neej het lukt mij ook niet echt om aan iets anders te denken,en elke keer als ik ongi word ,neem ik mezelf voor om er niet te veel mee bezig te zijn,maar dat lukt me ook niet liefs love31
Dat neem ik me ook altijd voor! De vorige maand dacht ik zwanger te zijn, maar was het negatief. Vandaag is mijn NOD, en ik ben wel een beetje zenuwachtig. Maar ik heb me voorgenomen te wachten met testen tot het weekend (als ik nog niet ongi ben natuurlijk).
Hoi allemaal.. bij mij is ook net de eisprong voorbij en denk ik ieder dingetje te voelen.. afwachten maar weer.. succes allemaal!