nee dat is waar als t niet goed zit dan moet je t toch alleen verwerken met je vriend dan ! ma ga er vanuit dat t lekker goed zit ! ene die pijntjes alsof je ongi bent dat schijnt normaal te zijn heb ik gelezen nou succes ! en t zit wel goed hoor x
Hej, Het lijkt er allemaal nog in te zitten. Zó fijn en ik hoop dat het zo door mag gaan. Vandaag 8,5 weken geleden zo'n beetje dat ik de laatste keer "menstrueerde". Ben er vandaag wel goed beroerd onder. Ik moet eigenlijk werken, want ik heb dead lines, die eraan zitten te komen aan het einde van de maand. Maar het wil echt niet. Sinds het opstaan een zeurende hoofdpijn, die maar niet weg wil gaan en ik durf niet echt aan de paracetamol te gaan. Daarbij eigenlijk giga honger, maar alles staat me tegen. Al een keer naar de wc gelopen uit angst dat het vandaag dan eindelijk (erhm) de dag zou zijn dat ik boven het toilet mag hangen, maar gelukkig zakte het misselijk gevoel snel. Pfff, toen ik net wakker werd dacht ik dat het vandaag een makkelijk dagje zou worden, maar voel me echt beroerd. Ik weet ook niet wat ik moet eten. Ik krijg van allerlei luchtjes al braakneigingen en als ik aan allerlei soorten eten denk (zoals komkommer, kaas) dan voel ik me ziek. Vreemd genoeg dan weer net niet bij Mac voer. Ik lust wel een McKroket of iets. Dat lijkt me dan wel weer lekker. Of een kaassoufflé. Ik ga van dit gedoe dus niet echt gezond eten. Grmbl. Ik ben straks echt moddervet... Maar ga er tijdens de lunch zó aan toegeven.. Moet wel nog eerst geld zien te lenen van iemand....
meid ten eerste gefeliciteerd dat alles ok is . ene eet gewoon lekker iets van de friettent dan eet je tenminste iets ! en 1 parcetamolletje mag je echt wel hebben hoor ik ken het hoofdpijn hebben kan knap vervelend zijn. als ik niks pak dan word ik alleen maar beroerder tot ik helemaal niks meer kan en op bed moet gaan liggen das ook niks . nou succes ermee en geniet er maar van