'Zit zij ook op Zwangerschapspagina.nl?'

Discussie in 'De lounge' gestart door 2mam2, 3 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. disaro

disaro Fanatiek lid

18 aug 2014
    2.036
    251
    83
    Haha nee jij bent het niet.

2. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Ik vraag me idd ook vaak af of er BN'ers zijn!

3. Jaaa! Op het vuurwerkfestival in Scheveningen hebben wij een avond aan een tafeltje gezeten met een stel met 3 dochters. De oudste kon het goed vinden met mijn broertje (van 12) en ik heb de hele avond gelachen om de 2 jongsten, die weer helemaal weg waren van mijn meisje. De man bleek mijn man te herkennen van toen hij jaaaaaren geleden nog in een hotel werkte. Toen het vuurwerk afgelopen was, zijn zij echt heel snel vertrokken om niet in de waanzinnige drukte bij de parkeergarage etc. terecht te komen en ik heb er daarna nog een tijdje over gedacht om hier een oproep te plaatsen met de vraag of zij hier ook zit, maar ik heb het toch nooit gedaan..

Verder heb ik iemand op facebook, die ik ken van Zwangerschapspagina, die op haar beurt weer een moeder kent van een klasgenootje van mijn zoon. Ik weet dat zij elkaar kennen van 'een forum' en ik vraag me altijd af of dat dit foru is.. :D

4. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Een vreselijk onzeker meisje. Schrok eigenlijk heel erg hoe onverzorgd ze beiden waren. Mijn vriend zei daar zelfs wat over, het viel hem op.

5. jongemama1993

jongemama1993 Fanatiek lid

5 mrt 2014
    1.187
    3
    38
    Vraag dit mijzelf ook echt af. Gewoon als ik met mama's sta te praten van de school waar mijn dochter op zit of toen ik nog zwanger was en bij de verloskundige was.

Maar ben er wel van overtuigd dat er zeker bekende zitten op Zwangerschapspagina, misschien zijn het lezers en geen schrijvers. Iedereen met een kinderwens, zwanger is of net is bevallen zoekt wel eens goed advies.

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Vind het toch verdrietig om te lezen.

Hst blijft sneu.

7. Blink

Blink Actief lid

14 jan 2007
    259
    16
    18
    Wel van een ander forum. Zat ik ineens in de wachtkamer in het ziekenhuis en zag ik een bekende van het forum (had profiel met haar eigen foto). Zo raar. Je spreekt haar niet aan, maar zij was altijd heel open met dingen vertellen op het forum. Dus ik wist heel veel, maar zij had geen idee. Best raar eigenlijk. Daarom zou ik ook nooit mijn foto op een forum zetten.

8. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.121
    1.825
    113
    Tja soms wel weetdqt er wwat hier zitten waar ik woon

9. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.182
    1.393
    113
    Nou nee, daar hou ik me echt niet mee bezig.

10. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Ik vraag me het wel eens af.. 1 keer heeft forumlid speelgoed bij me gekocht. En ben zelf eens herkent

11. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Dit houd me soms ook wel bezig. Ik had hier eens een zelfgemaakte schilderij gepost. Vraagt mijn zoon of hij die mee mag nemen naar school voor zijn thema ' kunst'. Nou mooi niet, dan krijgt iedereen gelijk al mn geheimpjes te weten. Ik houd er altijd rekening mee dat er vast een of meerdere moeders in mn omgeving Zwangerschapspagina-ers zijn:cool:

12. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik kwam een topic tegen bij babynamen en wist meteen wie het was..

13. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik niet want ik woon in Spanje. Maar kan het me inbeelden...

14. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ja ik heb dat wel regelmatig.
    Vrienden en familie weten dat ik op een forum zit, vertel ook regelmatig over grappige topics :D
    Wel weet ik dat er iemand mee schrijft uit het dorp waar ik ben opgegroeid maar wie het is ben ik nog niet achter :p Ik zal diegene vast kennen aangezien het een klein dorp is.

15. TanteTrien

TanteTrien Niet meer actief

Vraag me indd ook vaak af als ik vrouwen met kinderen zie of ze ook hier op zwangerschapspagina zitten,☺️

16. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Daar ben ik niet bang voor haha en ik ben best open met mijn profiel foto e.d.

Maar ik kwam vroeger echt veel mensen van joinme2 tegen, ik kon ze naar aanleiding van hun profiel foto en hun gegevens altijd vertellen met wie ze verkering hadden o.i.d en dan schrokken ze zich elk helemaal wezeloos.. Dat was dan wel bij de meer populaire actieve leden waar ik in die tijd dan online mee omging.. Maar ik vond het altijd zo grappig.. Ook omdat ik in het buitenland woon kom ik best veel info via facebook tegen dus als een goede vriendin van mij iemand nieuws leert kennen en je dan alles ineens kan zien friends of friends bijv. Dan schrikken die mensen zich af en toe ook wezenloos als je weet hoe hun huisdier heet of wat dan ook ;)

Ik denk alleen of er niemand op Zwangerschapspagina is wanneer ik in NL ben.. Of die keer in de Efteling toen ik een dikke migraine aanval kreeg en eruit zag alsof ik aan de crack zat met een dikke kater.. en in het sprookjesbos stond te spugen en iedereen me aankeek.. Gezien ik tegen de tijd dat ik uitgang berreikte echt helemaal stuk ging van de koppijn en alles niet meer trok werd ik nog al aangekeken.. Ik zag er namelijk echt uit als een crackjunk moeder.. :$:$

Deel Deze Pagina