laatst was hier een topic over iemand die vroeg waar een bepaald bad gekocht kon worden. Het was een groter ding dat een standaard badje en ook voor grotere baby's/peuters. Het was bedoeld voor onder de douche. Volgens mij was het een duits merk en het bad zat er groen uit. Op die site verkochten ze ook andere bad dingetjes. Ik heb 5 pagina's babyuitzet gelezen, maar kan het niet vinden. Ook niet bij verzorging en baby en dreumes. Ook via google kan ik het niet vinden. Wie weet wat ik bedoel en heeft die site wel in haar favorieten staan? Dan zet ik m er ook meteen in
Was overigens pagina 5 van Baby&dreumes Ik wist wel meteen welke je bedoelde, dus was wat makkelijker zoeken want ik wist nog dat het een aparte naam had en dat dat ook in de titel stond
Oh en ik maar zoeken bij babyuitzet... Ik dacht aan page, maar het leek dus op popla Nu staat ie in mijn favorieten hoor!
Nou ik ben even naar de Leenbakker geweest en ik heb een Opla badje gekocht voor... 20,- Thanx voor de tip schanulleke! Eerst even schoonmaken en dan morgen uitproberen. Ik ben erg benieuwd hoe ze het vind.
zag ze toevallig staan en heb me er ook 1 gekocht nog niet gebruikt maar dat komt nog wel, had ze ook bij de babypark gezien maar daar kosten ze 50 euro, vind het wel een zonde dat ze groen zijn maar ja het is maar voor badderen en ik vind het bibabadje maar duur
Ja ik heb toen ook gekeken naar een bibabad maar 130 euro is een beetje veel van het goede. Ik heb trouwens een witte opla gekocht. Hadden ze bij jullie alleen groene dan?