Ik vind deze er zo comfortabel uitzien maar is het wel goed met die beentjes er zo buiten voor een pasgeboren baby? Is dat wel goed voor de heupjes? Graag hoor ik van ervaren draagmoeders! Ik ben op zoek naar een fijne makkelijke draagdoek!! Marktplaats.nl > Hoppediz elastische draagdoek NIEUW 10% December Korting! - Kinderen en Baby's - Babydragers en Draagdoeken
Ik heb ´m zelf niet gehad, maar volgens mij is het een prima doek. Dat de beentje uit de doek komen, kan geen kwaad mits de knietjes hoger zitten dan de billetjes. Maar omdat dat bij een kakelverse baby nog wel eens een gefrut kan zijn, kun je de beetjes ook nog wel in de doek laten. Een heel duidelijk instructiefilmpje voor de rekbare doek vind ik dat van Webkim: Rekbare draagdoek - YouTube edit: En drie lagen over je kindje:
Ik zie nu trouwens dat je ergens in juni bent uitgerekend, dan is een rekbare doek wel warm omdat je die in meerdere lagen over je kindje draagt. Je zou ook een geweven draagdoek kunnen doen. Dan hoef je maar één laag te dragen over je kindje. Je kunt de banen die aan de zijkanten lopen nog wel over je kindje heen doen voor meer steun, maar met een pasgeboren baby en warm weer hoeft dat niet is is dit luchtiger. Je kunt dan bijvoorbeeld een hoppediz das leichte doen of een jaquard doek. Die zijn allebei wat dunner.