De titel zegt het al wij zijn op zoek naar het volgende: een geboortekaartje in de vorm van een pak muisjes of een doosje met pakje muisjes en beschuitje erbij. Wie weet welke bedrijven dit leveren/maken en via welke website kan ik info krijgen. Alvast heel erg bedankt. Groetjes Marlies
wij hebben onze kaartjes besteld bij www.buskaartje.nl is een doosje met daarin een beschuitje muisjes en een bakje boter heel erg leuk en kwa prijs vielen ze reuze mee. mischien is dit wat je bedoelt.
ik heb hem in mijn album staan kijk maar hij ik heb hem bij onze plaatselijke drukkerij besteld want via internet was ik duurder uit! hij is van intercard volgens mijn de 4e pagina wet niet zeker meer...
het ziet er inderdaad leuk uit! mijn zus heeft ook een pakje muisjes gestuurd met de naam van mijn neefje erop. maar het doosje kwam helemaal plat aan en de muisjes waren eruitgevallen in de enveloppe. het zat in zon bubbelplastic in een grote enveloppe. dus het effect was een beetje weg..... misschien het versturen in een doosje laten doen. is wel direct duurder
Hoi, Kijk eens op www.geboortemuisjes.nl Ik vind die "kaartjes" ook super! Hopelijk mijn partner ook! Succes Gwennie
HOI, Nog een tip: www.specialcollection.nl 0307 Beschuit met muisjes Traditioneel oer-Hollandse traktatie. Trakteer jullie familie en vrienden op dit lekkers en stuur ze dit doosje met beschuit, boter en natuurlijk de muisjes in de juiste kleur. Het bijpassende kaartje is verkrijgbaar met rose of blauwe muisjes. inclusief doosje, beschuit, boter en muisjes jullie zetten zelf vooraf het doosje in elkaar en plaatsen beschuit en boter. Als laatste voegen jullie de juiste muisjes en het kaartje toe. tot 100 st. 2,05 vanaf 100 st. 1,99 Groetjes Gwennie
Hallo, Hier kun je deze doosjes online bestellen. http://www.geboortekaartjes.nl/sitenew/ ... 12&groep=1 Groetjes, Gisimino
Wij hebben ze bijna 3 jaar terug laten maken voor ons zoontje. Alleen waren ze iets anders, aan de ene kant stond geen beschuitje maar een fotootje van hem, eigelijk leuker dan die je nu ziet. En het was helemaal niet duur. Als je wilt weten waar ik dat heb laten doen moet je maar even een pb-tje sturen dan zal ik het even opzoeken. Tip: De doosjes niet in elkaar zetten maar als een bouwpakketje versturen.