Zitplaatsen Ziggo Dome

Discussie in 'De lounge' gestart door BuffySummers, 19 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik heb gisteren weer kaartjes kunnen scoren voor Bruno Mars, maar we zitten dit keer niet ver vooraan.
    Vorige keer zaten we vak 102,nu vak 104 rij 7 ik geloof stoel 100 nog wat. Weet iemand hoe het zicht dan is. Zie je dan echt helemaal niks?

2. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Is de presale begonnen? piep! Heb je een link?

Ps vak 107 is inderdaad verder weg dan 104 maar nog steeds prima zicht hoor!

3. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    LOL nee ik zat met de MJT in vak 102 en nu 104 hahaha.

Nee heb geen link. Gisteren was de pre sale, ik had zijn album besteld en dan krijg je een unieke code. Ik las wel ergens dat je je ook kon aanmelden voor de code;) dus een beetje jammer. Echte fans doen moeite om zijn album te kopen etc, we leven er al maanden naar uit dat hij weer gaat touren en ineens kan iedereen mee doen met de pre sale. Maar goed ik weet niet of je het nog kan proberen?
    Maandag begint de reguliere verkoop, maar ik geef je eigenlijk weinig kans...:)
    4 jaar geleden was het ook binnen een uur uitverkocht en zoooo moeilijk om kaarten te krijgen. Dat was gisteren al en er waren maar een beperkt aantal kaarten beschikbaar.

4. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    102 is het mooiste vak! Maar 104 is ook goed te doen hoor! Albums koop ik al jaren niet meer maat meestal is er ook wel een presale van creditcard maatschappij oid, ik dacht dat je daarop doelde. Voor maandag heb ik er redelijk wat vertrouwen in dat er een tweede (en derde?) show zal worden toegevoegd. Op hoop van zegen dan maar!

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Denk dat de kans op meer shows voor nu heel klein is.
    Ik volg alles via Twitter en daar komt dat soort info als eerste.
    Ik denk eerder dat er een 2nd leg komt in de USA net als met zijn vorige tour. Daarnaast zijn Azië en Zuid-Amerika etc ook nog niet toegevoegd.
    Vorige keer was het ook binnen een uur uitverkocht en kwam er ook geen show bij.

Ik koop ook nooit meer albums maar nu had ik het er wel voor over:D

6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Volgens mij staat op de site van Ziggo Dome wel een plattegrond, waar de vak-en stoelnummers op staan. Wij zijn in mei naar Bryan Adams geweest. Ik kon toen zelf stoelnummers en een vak uitkiezen, toen ik de kaarten online reserveerde. Als je niet ergens in een hoekje weg gedrukt zit, heb je overal wel goed zicht op het podium.

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Staat een plattegrond maar vind hem niet duidelijk genoeg. Staat ook niks over stoelnrs helaas!
    Hier ging dat niet. Bruno Mars is veel te popuair. Zelfs in de pre sale moest je nog snel handelen want alle kaarten waren zo weg...

8. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    #8 Skyscrapper, 20 nov 2016
    Laatst bewerkt: 20 nov 2016
    Dit is vak 104 rij 7 plaats 104
    Naar links toe is 105 en hoger, naar rechts toe is 103 en lager

Bijgevoegde bestanden:

9. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Mijn ervaring met de ziggo dome is; waar je ook zit, overal kan je het goed zien.

Met adele hadden we kaarten voor de laatste rang.. (helaas) maar we hebben alles prima mee gekregen!!! :)

10. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Super bedankt allemaal!! Ik ben heel benieuwd we gaan het zien!!!

11. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Je moet inzoomen op de plattegrond. Als je heel ver inzoomt, komen de stoelnummers tevoorschijn.

Volgens mij zaten wij in mei ook in vak 104, ook stoelen direct aan de rechterkant van het middenpad in het vak, een paar rijen naar beneden. Wij hadden heel goed zicht!

12. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    #12 BuffySummers, 21 nov 2016
    Laatst bewerkt: 21 nov 2016
    Ik ga eens kijken of t straks lukt. Ik ga nu kijken of ik betere plaatsen kan fixen. Er was een kwartier geleden al gewoon een wachtrij😱😱😱

Ben even gaan kijken maar echt niet normaal. Had nu 2e ring gezeten ergens bovenin...

13. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Zinaa heb je nog kaartjes kunnen krijgen? Hij doet op 10 mei nog een extra concert maar volgens mij is die ook al uitverkocht:$:$:$

14. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Ja het is gelukt! Het ging heel makkelijk zelfs, ook voor de eerste show. Helaas wel alleen keuze tussen staanplaatsen en tweede rang dus maar gekozen voor staanplaatsen.

15. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Gefeliciteerd!!! Het duurde bij mij echt lang voor ik er op kwam en toen ik er op zat, waren alle goede plaatsen al weg.
    2e show kon ik ook niks meer kiezen, had graag 2x gegaan, maar goed ik ga in ieder geval!!
    Ik las al dat heel veel mensen problemen hadden om op de site te komen.

België 2e concert was binnen 10min uitverkocht:$:$:$

Deel Deze Pagina