Zitten aan bureau

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Lilya, 4 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Ik werk op kantoor, en het wordt me alsmaar lastiger om achter dit bureau te zitten typen. Mijn buik wordt meer en meer tegen de rand geduwd... Er zullen hier wel nog mensen met een bureaujob zijn. Hoe lossen jullie dit op?

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik heb altijd op mijn werk een hoekbureau gehad en het gedeelte waar je tegenaanzit is rond zeg maar, soort uitsparing voor dikke buiken ;)

3. Chanoetje22

Chanoetje22 Actief lid

3 jul 2007
    202
    0
    0
    KLANTENSERVICE
    ALMERE
    je stoel lager zetten zodat je buik onder de tafel past? dat werk bij mij in ieder geval goed. alleen ik heb veel last van me rug door het zitten aan zo een bureau. maar goed hoop dat dit mischien een oplossing voor je is

4. emmyg

emmyg Actief lid

16 sep 2007
    172
    0
    0
    Ik heb mijn beeldscherm en toetsenbord iets meer naar voren verplaatst.

Kan ik iets meer naar achteren zitten.

5. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Zo ben ik inderdaad ook begonnen, maar volgende stap wordt waarschijnlijk stoel lager :)

6. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    mijn collega's die hoogzwanger zijn zetten het scheef en gaan scheef aan het bureau zitten mischien een optie?

7. Siesje

Siesje Actief lid

24 jan 2007
    430
    0
    0
    Ik heb ook al vrij snel mijn stoel maar naar beneden gezet... hing gewoon met mijn buik tegen de rand en dat is niet echt de bedoeling.
    Geloof dat bureaus tegenwoordig ook in hoogte versteld kunnen worden (volgens de arbo?). Dan kan je beter je bureau omhoog zetten ipv je stoel naar beneden, want dat is voor je benen fijner!

8. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Ik heb nu toch al wel een flinke buik, maar geloof niet dat ik echt last daar van heb achter mijn bureau... ik zat sowieso al niet zo dicht met m'n buik tegen de rand van het bureau geloof ik... en is ook een rond bureau, dus genoeg ruimte daar! :)

Deel Deze Pagina