zitten :D:D

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door wonderteam, 8 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Ben even heel trots........ Mijn zoontje blijft sinds vandaag helemaal zelf zitten. Hij deed het al een paar dagen kort ,maar hij heeft het nu door en blijft rustig 20 min achter elkaar zitten :D:D Hij geniet er zichtbaar van en papa en mama natuurlijk ook :D

Wou het even kwijt :)

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Gaaf he?!
    Louise is er ook net mee begonnen, ze houdt het ook een tijd vol, je moet alleen nog wel even oppassen dat ze niet naar de zijkant kukelt.

3. wonderteam

Ja zeker gaaf :D Die zijkanten idd :) mar vooralsnog gaat dat hier heel aardig. Jou dochter is er ook best snel mee of niet?

4. valhalla

valhalla Niet meer actief

Lena kan het ook sinds afgelopen maandag. Ik zette haar neer in de bank en normaal hing ze altijd zo een beetje, of zat een halve minuut en lag dan met d'r neusie op de bank, helemaal dubbel :D

En opeens: ze zat, bleef zitten, zakte een beetje schuin, herstelde zich en zat weer. Echt tof is dat!

@ Mason010508, geweldig toch als je opeens iets nieuws kunnen en het zelf ook beseffen! :D

Jeetje, wat gaat dat toch hard!

5. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    heb je niet zon voedingskussen, dan kun je dat rond haar leggen, valt ze iig zacht :-D. deed ik bij lars ook, vooral in de box, anders knalde hij nog wel eens tegen de spijlen :)

6. wonderteam

Ja echt geweldig, zoals jij het verteld over Lena ging het hier ook ineens. En idd het besef wat ze dan zelf ook hebben. Mijn mannetje was er gisteren zo druk mee geweest. Hij sliep prompt van 19.00 tot 9.00 :) Normaal is hij er tegen 7.00 uit.

7. wonderteam

Ja ik had vanmorgen ook even kussentjes in de box erbij gelegd voor de zekerheid :) maar het ging eigenlijk heel goed ,dus laat ze maar weg. Zit er nu toch nog wel bij in de buurt, kan ik hem opvangen haha

8. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Met Joshuah zal het ook niet lang meer duren. Hij kan nu al even alleen zitten zonder ondersteuning! (hij is erg vroeg met alles ;) )

Het is idd erg leuk als je ziet wat ze nu ineens weer allemaal kunnen geweldig :D

Deel Deze Pagina