Zitten er nog meer mensen in spanning??

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by PriscillaR, Jul 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dins

Dins Actief lid

Aug 4, 2010
    259
    0
    0
    NL
    Hoii Damess!!

Ik ben pas nieuw vandaag heb ik op deze pagina geregistreerd ..
    best verslavend ja!! hahah..
    ik zit ook in volle spanning nu.... nu is mn 2de ronde.. en voel dat dit keer goed is gegaan !! dusse duimen op voor me! :):) ik ken die teleurstelling nog wel :(..,maar we blijven zeker met hoop!

2. Dins

Dins Actief lid

Aug 4, 2010
    259
    0
    0
    NL
    @Chelleke84..

hallo.. :)Temp je nog wel eens? of je kan ook gebruik maken van ovu testen hoor ;) ik ken een vriendin van me die ook lange tijd heeft probeer, maar blijkt dat zn man zijn zaadcelllen niet zo sterk waren.., en heeft zn man pillen gekregen om zijn kwaliteit van zaadcellen te verhogen..er is ook glijmiddel voor zaadcellen te helpen met "zwemmen"... er zijn vele factoren die meespelen in zwangerschap ppff wel vermoeiend... maar veel succes voor je :)

3. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

Aug 4, 2010
    3,445
    2
    38
    Hey Dins.
    Bedankt voor je snelle reactie.
    Ik heb zowel de ovu testen als de temp methode al geprobeerd, maar het gekke is dat ik mijn eisprong aan mijn rechterzijde perfect voel, maar aan mijn linkerzijde voel ik niks. Wel heb ik een eisprong netjes op 14 dagen , soms 13 soms 15 maar dat kan altijd. Het liefste ging ik naar de huisarts, maar deze zullen me zeker terug sturen en achter 4 maanden pas weer laten komen. Vermoeiend allemaal.
    Tevens is mijn man ook nog chronisch ziek maar volgens zijn arts mag dit geen rol spelen hierbij, ook zijn medicatie niet.
    Het wachten wordt natuurlijk uiteindelijk beloond, maar het duurt zo lang en ik wordt erg onzeker.
    Afgelopen zaterdag laatste dag van mijn menstruatie gehad en voel me nu al een week echt niet lekker. menstruatie was wel gewoon volle 7 dagen maar hiervan maar 2 dagen heftig en daarna amper iets. heb alweer last van mijn borsten, last van mijn rug en voel het de hele dag door trekken in mijn buik. Ik wordt ook hier gewoon erg onzeker van...
    We zullen zien, ik kan niet meer dan afwachten.

gr. Chelleke

4. Dins

Dins Actief lid

Aug 4, 2010
    259
    0
    0
    NL
    Dag Chelleke.. :)

Hmmm je moet niet onzeker worden hoor :).. als je meer stress op zet gaat het langer duren..je moet herineren dat stress en ongezond spanning je eisprong kan beinvloeden..ik heb net gelezen over Etos zwanger worden pillen.., weet niet zeker precies wat dat inhoud..Toen je de eisprong voelde heb je in die dgn of op die dag geklust?..Je kunt ook voor de zekerheid toch een zwangerschap testje doen hoor.. voor de zekerheid,want er zijn vrouwen die zwanger zijn en gewoon hun mens hebben gekregen en wist hierdoor helemaal niet dat ze zwanger waren..
    Ik hoop dat je snel zwanger raak hoor ;)..
    Blijf goed iedere smorgen tempen net wanneer je uit bed bent(meest betrouwbaar) en volg de ovu testen en jouw eigen gevoel.. en Denk possitief..als je echt op possitief focus komt het voor je ;)
    Succes!!
    Ik zit in volle spanning want ik denk dat het deze maand wel raak was voor mij.. laten we hopen dat het zo is.. :)

5. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

Aug 4, 2010
    3,445
    2
    38
    @Dins.
    Ohh spannend zeg hoop voor jou echt dat je zwanger bent.
    Wilde eigenlijk vanavond toch een testje doen, maar omdat ik gewoon heel bang ben voor een teleurstelling doe ik het toch maar niet. Als ik nu zwanger zou zijn ben ik dat over 2 weken ook nog, en zo niet dan is het maar beter dat ik het niet geweten heb. dan maar weer nieuwe ronde nieuwe kansen.
    Ga proberen om zelf positief ingesteld te blijven.
    Heb nog steeds last van kwaaltjes zoals iets opgezwollen borsten, steken in mijn liezen en bij mijn baarmoeder, opgezette buik, en jeuk en steekjes op mijn hele buik. Maar zoals ik al zeg mijn lichaam heeft me al vaker voor de gek gehouden , we zien het wel.
    Dins, ik hoop echt voor jou dat het deze maand raak is... heeeeeeeel veel succes en ik duim voor je.

Liefs Chelleke

6. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

Aug 4, 2010
    3,445
    2
    38
    PS: Dins, hoe maak je die banner, of beter gezegd hoe kun je hem toevoegen aan een bericht? de banner weet ik maar krijg m niet toegevoegd, zie dan alleen maar de link naar de banner verschijnen.

liefs Chelleke

7. C78

C78 Niet meer actief

In je profiel kun je een onderschrift aanmaken. Als je daar de link van je banner kopieert kont hij standaard onder je bericht!

8. Euhmzz

Euhmzz Actief lid

Jun 14, 2007
    465
    0
    0
    Hier ook in spanning. Amai, wist niet dat een maand ooit zo traag kon voorbijkruipen :)
    Moet nog weekje wachten met eventueel testen als ik niet ongesteld zou worden.
    Voel ook precies vanalles (vollere, beetje gevoeligere borsten, steken in mijn lies als ik opsta of omdraai ofzo, wat ik normaal alleen bij eisprong heb...)
    Bij mijn eerste zwangerschap stond ik daar precies allemaal niet zo bij stil, maar nu denk ik bij alles wat ik voel "zou het?" :), terwijl het meestal natuurlijk dingen zijn die ook gewoon in je cyclus thuishoren.

9. C78

C78 Niet meer actief

Morgen is mijn NOD, en ik kan het ook niet laten langer te wachten. Morgenochtend ga ik een test doen :D
    Vaak komt alleen dan die zelfde dag mijn ongi toch... helaas

Hopelijk morgen niet!!

10. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

Aug 4, 2010
    3,445
    2
    38
    Hey mamma van Dewi.
    Waar bij het profiel kan ik dat precies invullen? ben echt niet zo handig daarmee hahaha
    thanks alvast.
    gr. Chelleke

11. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

Aug 4, 2010
    3,445
    2
    38
    Ik geloof dat ik m heb.
    Thanks Mamma van Dewi.

liefs Chelleke

12. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Hoi Chelleke84,

wat jij voelt voel ik ook! heb al 2 testen gedaan en die zeggen niet zwanger, wel snel na mijn ongi getest. ik kijk het nu maar aan en wacht het wel af. wordt wel gek van die pijn in mijn buik!

13. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Heey jamejozie85,

Welkom!! Ik ben ook pas nieuw hier op het forum. Ik hoop dat er een tijd komt dat het je gaat lukken. Ik ben 22 juli 2010 gestopt met de pil.. van mij is het nog even afwachten want ik heb mijn eerste eisprong gevoeld en gehad afgelopen zondag! Succes meid xx

14. AHzondag

sugarblossom,

wat heb je dan gevoelt tijdens je eisprong?

15. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

Aug 4, 2010
    3,445
    2
    38
    @Sammie121.
    Hey, alles wat ik de afgelopen week gevoeld heb was bij mij te wijden aan mijn ei. heb vanmorgen een dikke positieve ovu-test gehad en natuurlijk flink geklust. Vind het nog steeds raar en vreemd die klachten van deze week omdat ik dit de laatste 8 mndn niet heb gehad. Maar goed ik dacht dat ik mijn lichaam nu wel een beetje kon, maar iedere maand is er weer een verrassing.
    En bij jou? ben jij al wat wijzer van je klachten/ symptomen??
    Hoop dat het voor ons deze maand goed uitpakt.... spannend.
    Nu kan ik er in ieder geval niks meer aan doen en zit ik de komende 14 dagen op het wachtbankje.

Liefs Chelleke

16. AHzondag

@chelleke84,

Ik moet zeggen dat ik je gelijk moet geven. ik ken deze klachten ook niet. heb dit nog nooit zo sterk gevoelt.
    vandaag heb ik ook een positieve ovualtie test gehad en ook geklust. ( de hele week al:)) Ik heb alleen nog steeds steken en pijn in mijn rug.
    ik ben trouwens begonnen met etos zwanger worden, weet niet of dit missschien ermee te maken heeft denk het niet.

Ik hoop ook dat dit keer voor ons raak zal zijn.
    maar ik ga deze 3dagen toch nog flink klussen aangezien je ei springt binnen 24 tot 48 uur na je positieve test.

We houden de moet erin!!!!:D

17. maregmo

maregmo Actief lid

May 12, 2010
    327
    35
    28
    Female
    Persoonlijk begeleider
    Zuid-holland
    Ey dames, nou hier ook flinke spanning!!! Zit nu in de 3e ronde en we hebben echt flink geklust deze keer. Mijn cyclus is nog erg onregelmatig.....
    Ik heb het idee dat mijn ei al is geweest, ik had last van een opgeblazen gevoel, buikpijn en heldere afscheiding... Maar je zou er ook lange draden van moeten kunnen trekken en dat is echt niet het geval geweest :(.. Wordt er een beetje moedeloos van....

Hopelijk hebben we voldoende geklust en is het deze maand raak....Zou wel helemaal super zijn :D.

Wat voelen jullie rond je ei???

18. AHzondag

hoi maregmo,

ik moet zeggen dat ik gisteren 1x witte draaden heb kunnen trekken en dat was ook gelijk de laaste keer wat ik ervan gezien heb. je moet je r denk niet te veel op blind staren dat dat moet. sommige vrouwen merken er helemaal niks van of pas later als het al voorbij is.
    ik heb echt steken maar niet echt een een plaats, maar in mij hele onderbuik, ook opgeblazen gevoel en pijn in mijn onderrug.

Ik hoop voor jou ook raak zal zijn!!!!!

19. maregmo

maregmo Actief lid

May 12, 2010
    327
    35
    28
    Female
    Persoonlijk begeleider
    Zuid-holland
    @sammie121 Ik hoop ook heel erg dat het deze maand raak is.... Nu maar wachten op ongi??? Hopelijk blijft het uit! Nou ja ik denk dat mijn ei nu wel is geweest en we hebben flink geklust, meer kan ik nu toch niet meer doen. :).
    Afwachten in spanning.

Ik hoop dat het voor jou ook snel raak is.

Share This Page